vaisala sai tunnusta suomalaisessa muotoilukilpailussa

靛青
04. Touko 2022

VaisalaTunnustusta suomalaisessa muotoilukilpailussa

VaisalanTeollinenmuotoiluOsaaminenPalkittiin KunniamainnallaSuomenMerkittävimpiinLukeutuvassa Fennia2022 -Muotoilukilpailussa。

Vaisala, maailman johtava sää-, ympäristö- ja teollisuusmittausten ratkaisuja tarjoava yritys, sai tänään tunnustusta loppuvuonna lanseerattavan kannettavan Indigo-näyttölaitteensa teollisesta muotoilusta.Huomionosoitus nostaa esiin sitoutumisen,asiakaslähtöisydenjaluovantyönMerkitykityksenvaisalan vaisalan maailmanlaajuisesti tunnettujen mittausratkausratkaisujen takana。

“ Kannettavassa Indigo-Näyttölaitteessateknologia ja设计Sulautuvat Toisiinsa,Ja Sellaisenaan Se Kuvaa kuvaa kuvaa hyvin yrityksen yrityksenbrändiä。Vaisala在HyvässävauhdissaMuotoilunhyödyntämisessämisessiestijaasiakaslähtöisestikattaen niin niin tuotesuunnittelun,brändindinndindinkulpailun tuomaristo kommentoi palta aua tuoakita

indigo-näyttölaite在teollisiin tarpeisiin suunniteltu kannettava mittausinstrumentti上。Sen muotoiluun ja käytettävyyteen on kiinnitetty erityistä huomiota, sillä sen on oltava kätevä kantaa mukana ja sen tulee toimia yhtä luotettavasti vaihtelevissa mittausympäristöissä kuin kiinteästi asennettavien laitteiden.

“在Paljon Muutakin Kuin Tuotteen Ulkoasu上的Tuotemuotoilu。VASTATAVA ASIAKKAIDEN TARPEISIINTINKIMättäsiitähuippuluokanMittaustarkkuudesta,LuotetteTavuudesta JaHelppokäyttöisyyyyydestäsiphimättäsiit;Sauli Laitinen

“ Suunnitteluosaamisessa on Pohjimmiltaankysesiitä,ettämuotoilujaKäyttötarkoitustukevat toisiaan。Vaisalan valttikortit teollisen muotoilun saralla ovat maailmanluokan UX-tiimi, lyömätön sovellusosaaminen sekä kykymme vastata niihin kysymyksiin, joita asiakkaamme eivät edes tulleet kysyneeksi.”

Fennia-Palkinto

芬尼亚-Kilpailussapalkitaanyrityksiäjayhteisöjä,JotkaKäyttävätmuotoiluaStrategisesti liiketoiminnassaan。Fennia奖-PalkinnonJärjestätjokajoka toinen vuosi设计论坛芬兰Ja fenniayhteistyössäelonja ja patentti- patentti- ja rekisterihallituksen kanssa。设计论坛芬兰·米西奥(Finlandin Missio)在auttaa suomalaisiayrityksiäkasvamaan jaMenestymäänmuotoilu kilpailuvalttinaan。

Fennia奖22在OSA设计论坛上,芬兰奖颁奖典礼,johonkuuluvatMyöskajfranck -muotoilupalkinto ja vuoden nuori muotoilija -palkinto。

LisätietojaTiedotusvälineille:

Miia Lahti,Viestintälikkö,Teollisten Mittausten liiketoiminta-alue,Vaisala

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。Yli 85 Vuoden Kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittausratkaisuja ja -palveluja paremmanparemmanpäätökkenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanMittausteknologiaahyödynnetänmyösAvaruustutkimuksessaesimerkiksi Marsissa。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessaon yli on yli 2 000 ammmattilaista eri puolilla puolilla maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。

vaisala.fi
twitter.com/Vaisalasuomi