Vaisala ger enklareInkubatorövervakningMedTrådlösLösningFörKoldioxidmätning

少校31,2021

31 Maj 2021

Vaisala ger enklareInkubatorövervakningMedTrådlösLösningFörKoldioxidmätning

Vaisala,Miljö-OchIndustrimätningar,介绍性的engucerar entrådlöslöslöslöslöslöslourkoldioxidmätningarsomförenklarInkubatorövervakningOcherbjuder erbjuder kunder en enkunder enkunder enkunder enkunder inkunder inkunder enkunder inkunder inkunder inkunder inkunder inkunder ink kostnadsbesparingar。

i dennyaLösningenFörMiljömätninginom inom生命科学Kombineras Vaisalas Koldioxidprob GMP251 OCHVaisalaTrådlösaDataloggareRfl100。Den nya konfigurationen utnyttjar GMP251-probens överlägsna mätstabilitet och noggrannhet och ger tillförlitliga mätningar av den procentuella koldioxidhalten i inkubatorer som till exempel används vid cellodling, genterapi och vaccinforskning.

“föruttog tod installationenförkoldioxidmätningupp mycket plats och var var var var var var var var var var var var var var var a installera intastion a installa ochunderhållaAnniina Uotila,produktchefförindustrielliellamätningarpåvaisala。” Med Rfl100-KoldioxidkonfigurationenfårManMycket enklaretrådlös安装somärperfektförinkubatorer ibådestrikt strik reglerade grelerade gxp-och icke icke icke icke icke icke gxpp-tillämpningar。trådlösaDataloggareuniminerarocksåBehovetav dyra以太网 - 蓝图förvarje dataloggare。dessutomkanvåraInkubatunderha stor nytta av at rfl100-dataloggaren visar koldioxiddatapåppplats intill intill deras issurser。”

Rfl100 KanTillhandahållaFleraMätningarI En Och Samma Dataloggare:procentuell koldioxidhalt,温度luftfuktighet。förutomkoldioxidproben GMP251 finns detocksåAndrarfl100-kompatibla Prober,SOM BLAND ANNAT ANNAT VAISALAS温度tmp115 Eller Proberna HMP115 OCH HMP110 SOMMätersomhter sommmäter温度luftfuktigtigne

EffektMöterPrestanda
alla rfl100-dataloggare ansluter直到Vaisala-Programvaran Viewlincförörörövervakning,Larmning Och Rapportering。loggarna i rfl100 serien byggerpåVaisalas egenutveckladelora®-BaseradeTrådlösaRadioteknikVainetMed Ensignalräckviddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd。VainetanvänderLora®Modulingsomförhindrarsimsstörningari wlan-tillämpningar。alla vainet-dataöverförigriringarärkrypterade och verifieras innan de lagras iViewLincsSäkradatabas,vilketsäkerställerdataintegriteten。

”våraKunderuppskattar vainetssäkraTrådlösaAnslutningOCH Enkla安装。närmanhar en hartillförlitligsignal med betydanderäckviddsom hos rfl100拖鞋man installa instera etherera ethernet-oÅtkomstförvourje varje dataloggare,sägeruotila。“ I KOLMINATION MED GMP251-PROBERNA,SOM HAR BRETTDRIFTTEMPERTUROMROMRådeOchHögNoggrannhet,GörRfl100-Dataloggarnaävin信息OM PROSKALIBREINGENTILLGUNGängängängängligiÖvervakningsStemseTemtenteTemteNTENTENTENTETSSENETSTEMSETSSYTENTINCTINC。”

förutomdataintegritetochöverensstämmelsemed globala standarder ger vaisalasprisbelönta系统förkontinuerligövervakningViewLincEnanvändarvänligProgramvara,WebbaseradAnvändaråtkomst,realtidsdataochfjärrlarm。

Vaisalas Rfl100-DataloggareFörKoldioxidBörjarlevereras I Juli 2021。

Mer InformationFörMedierna:
Miia Lahti,VaisalasKommunikationsChefFör,工业imantimätningar

VaisalaMiljö-Ochinimätningar。Vaisala har85ÅRSerfarenhet av attillandahålla观察者förenBättreVärld。företagetsRymdsäkraTeknikAnvänds直到Och Medföratt utforska Mars Med Mera。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor I FinlandOchöver1900Anställdaruntom ivärldenochärnoteratpånasdaq-börseni helsingfors。www.dacbvr.tw
twitter.com/vaisalagroup,,,,linkedin.com/vaisala

双子