Vaisala Lanserar en ny,nedsänkningsbar温度发射机fördatacenter

浸入温度发射器TMI110
二月。22,2022

Vaisala Lanserar en ny,Nedsänkningbar温度发射机För数据中心

Vaisalas仪器ÖvervakarEnergieffektivitet och deförhållandenPåDatacentersomupprätthållerden digitalamiljön。närstoramängderkraftfullmaskinvara koncentreras直到platsbehöverdatacenter kylas och skyddas motbådeyttre yttre yttre yttre och inremiljöpåverkan。det leder直到att datacenterförbrukarbetydandeenergimängder。

” den nya vaisala tmi110-transmittern kolpletterar vaisalasproduktportföljför数据中心。Den blir ett utmärkt komplement till vårt utbud av mätinstrument för datacenter, eftersom våra kunder nu kan köpa alla sina viktigaste sensorer från en och samma leverantör – sensorer för lufttemperatur, luftfuktighet och differenstryck för rum och kanaler, meteorologiska utomhussensorer och nu även nedsänkningsbara temperatursensorer för kylsystem,”förklararvaisalas produktchefAnuKätkä

” Effektiv kylning spelar enavgöranderollföratthålla温度och luftfuktighetpåen of Optimalnivåochskapaförutsättningarförstabil stabil serverdrift。tmi110 har en noggrannhetpå±0,1°C,vilketärriktigtgoda nyheterförbådedatacenteroperatörerorerochmiljön。ävenobetydliga变异者i kyltemperatur kanfåbetydandeinverkan pow dectera drifta drifta driftskostnaderna ochmiljöpåverkanförengergislukandedatacenter,avslutar anuanukätkä。

Den Nya,Nedsänkningsbarateverturansmittern vaisala tmi110 levereras med kalibreringscertifikat och ger gerutmärktasvarstider。produkten blirtillgänglig在förstakvartalet 2022下。

Mer InformationFörMedier:

Miia Lahti,KommunikationsChef,工业Mätningar,Vaisala

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielaMätningar。Vaisalaharöver85ÅRSerfarenhet av attillandahålla观察者förenBättreVärld。företagetsRymdsäkraTeknikAnvändsT.om。förAttutforska ochännumerAvlägsnahimlakroppar。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor I Finland,Har Drygt 1 900Anställdaruntom ivärldenochärnoteratpånasdaq-börseni Helsingfors。www.dacbvr.tw
twitter.com/vaisalagroup,,,,
linkedin.com/vaisala