Vaisalan Viewlinc-Olosuhdevalvalvalvantajärjärjestelmävoittilaatukeskuksen palkinnon

Vaisala Viewlinc Team赢得了Laatukeskus Excellence Finland的2018年质量创新奖的商业创新类别
04. Joulu 2018

4.12.2018

Vaisalan,Maailman JohtavanYmpäristönjateollisuuden mittausratkaisuja tarjoavan yrityksen,Viewlinc -OlosuhdevalvalvalvalvalvantajärjärjärjeslmällelleonMyönnettyvaltty valtakunnallinnallinennallinennallinenovation innoveration -innovation -innovation -innovation -innovation -innovation -innovation -innovation -innovation -palkinto -pallinto -pallinto。KansainvälinenInnovaatio-ja Ideakilpailu,Joka Koostuu Kahdeksasta Eri Sarjasta授予Vuotuinen的优质创新奖。Vaisala voitti palkinnon suurten yritysten liiketoimintainnovaatiosarjassa,japalkinnonmyöntäälaatukeskus。Jokaisen Sarjan Valtakunnalliset Voittajat JatkavatKansainväliseenKilpailuun。

Vaisalan viewLinc-olosuhdevalvontajärjestelmän toimitukset aloitettiin huhtikuussa 2018, ja se on erinomainen esimerkki Vaisalan asiakaslähtöisestä ajattelusta, sillä järjestelmää innovoitiin yhdessä asiakkaiden kanssa koko tuotekehityksen ajan.TälläTavoinvarmistettiin,ettätuotevastaa asiakastarpeita jaeTtätärkeitätuotteita,kutenläkkeitäjarokotteita,säillytettäänjuuri oikeanlaisissa olosuhteissa。Vaisalan vuosikymmenten kokemukseen pohjautuva teknologiayhdistääAlansaparhaat parhaat anturit,兰加特曼(Langattoman)Teknologians ja dataloggerit,Jotka valvovat erililelaisia rililaisiaparametrejäkutenkuten kutenlämpömpötielaaa,kasteriant kasteriSta kastepista。NeMyösIlmoittavatKäyttäjälle,Mikälivalvotut参数Poikkeavat sallituista arvoista。dataloggeritlähettävätmittaukset tukiasemille。NiistärakentuuHelppokäyttöinen,Huippuluotettava,Langaton ja selainpohjainenOlosuhdevalvalvalvantajurjestelmä,joka tarjoaa tarjoaa aukotonta aukotonta ja ja ja ja ja ja selposti auditoitoitoitavaa dataa dataa。

"Laatukeskuksen Quality Innovation Award -palkinnon voittaminen on kunnianosoitus asiakaslähtöiselle toiminnallemme. Me Vaisalassa olemme vilpittömän kiinnostuneita asiakkaidemme prosesseista", sanoo Vaisalan teollisten mittausten tuotekehityksestä vastaava johtajaliisaÅström。"viewLinciä kehitettiin yhdessä yli 40 yrityksen kanssa, minkä ansiosta kykenimme syventämään ymmärrystä asiakkaidemme tarpeista. Lopputulos on ylittänyt asiakkaidemme odotukset, sillä viewLinc-systeemissä laajan järjestelmän monimutkaisuus kätkeytyy interaktiivisen ja informatiivisen käyttöliittymän taakse", hän jatkaa.

vaisalan查看lincin poikkeuksellinen suorituskyky penustuu luotettavalle ja langattomalle vaisalan vainet vainet-teknologialle。关于Erityisen voimakas Alle ghz的Sen Signaali:900 MHz:n taajuudella toimiva vainetyltäääätiyli yli 100 MetrinetäisydelletavallissaSissäolosuhteissa -Myösvarastotiloissa

"Aloitettuamme toimitukset olemme saaneet ainoastaan​​ hyvää palautetta asiakkailta. Joustavuutensa ja laadukkaan langattoman teknologiansa ansiosta viewLinc-olosuhdevalvontajärjestelmä on helposti laajennettavissa, sillä dataloggereita on helppo asentaa lisää. Vaikka järjestelmä suunniteltiinkin lääketieteelliselle ja muille tarkoin säädellyille aloille, sitä voidaan hyödyntää olosuhteiden valvomiseen monissa eri sovelluksissa",ÅströmToteaa。

"Vaikutuimme Vaisalan systemaattisesta ja yhteistyölähtöisestä lähestymistavasta. Asiakastarpeet oli selkeästi huomioitu ja asiakaskokemusta oli kartoitettu yhdessä sidosryhmien kanssa. Myös matalilla taajuuksilla pitkiä matkoja kulkeva signaali, joka läpäisee erilaisia materiaaleja varasto- ja muissa tiloissa, oli osoitus innovatiivisuudesta", Quality Innovation Award -palkinnon arvioijat kommentoivat。

Quality Innovation Award on järjestetty Suomessa vuodesta 2007 alkaen, ja vuosien mittaan se on kasvanut suureksi kansainväliseksi kilpailuksi, jossa palkitaan sekä valtakunnallisia että kansainvälisiä voittajia kahdeksassa eri sarjassa.Ennakkoarvioinninjälkeendenteristitlähetettiinkilpailun suomen-tuomaristolle,joka koostuu suomalaista yritysmaailmaaialmaa ja ja julkista sektoria sektoria sektoria sektavista puolueetta puolueetta puolueettetomistomistomistomistomistomistomiangiagia-jaiNovia-jaAsnovia-jaAsnovaatii ninnovaation innovaation innovaation innovaatii ninnovaat。Suomen-palkinnonjakoseremoniajärjestetiinosana slushia 4.12.2018。Vaisalan ViewLinc JatkaaKansainväliseenKilpailuun,Jossa Kaikkia 18 Osallistujamaata Edustavatuomaristoääääääristääääääisikkikkiaan。Kansainvälisenkilpailun voittajat ja kaksi kunniamainintaa jokaisesta sarjasta julkistetaanmyöhemminjoulukuussa。

LisätietojaMedialle

Vaisala媒体台
020 6198800

Vaisala在梅尔曼·约翰·伊米普里斯特(JohtavaYmpäristön)Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessa,Noin 1600 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi