-kilpailun Vaisalan langaton viewLinc-olosuhdevalvontajarjestelma voitti kansainvalisen质量创新奖项

在北京Vaisala收到国际质量创新奖项
27。米2019
Lehdistotiedotteet

Lehdistotiedote

27.2.2019

Maailman johtavan ympariston ja teollisuuden mittausratkaisuja tarjoavan yrityksen Vaisalan viewLinc-olosuhdevalvontajarjestelma在voittanut vuotuisen, maailmanlaajuisen创新奖2018 -palkinnon质量。森Palkinto myonnettiin Vaisalan viewLincille kaytettavyyden时luotettavan ja kekseliaasti viimeisinta teknologiaa hyodyntavan suunnittelun ansiosta。Kansainvalinen palkinto julkistettiin 27.2。Pekingissa jarjestetyssa palkintoseremoniassa。

Vaisalan huippulaadukkaan langattoman valvontajarjestelman toimitukset aloitettiin huhtikuussa 2018。Jarjestelma suunniteltiin varmistamaan tarkeimpien tarvikkeiden sailytysolosuhteet tarkoin saadellylla生命科学-alalla, kuten laaketeollisuuden varastoissa, laboratorioissa kylmatiloissa ja puhdashuoneissa。Lisaksi jarjestelma tuottaa luotettavia ja helposti auditoitavia olosuhdetietoja。Vaikka jarjestelma suunniteltiinkin alun alkaen tarkoin saadeltyihin ymparistoihin,新罗voidaan tarkkailla olosuhteita useissa eri sovelluksissa, joissa olosuhteiden jatkuva valvonta ja luotettavasti tallentuva数据ovat avainasemassa。

Palkittu jarjestelma koostuu viewLinc-ohjelmistosta, langattomista dataloggereista ja tukiasemista, ja se hyodyntaa Vaisalan omaa langatonta teknologiaa。Innovatiivinen teknologia mahdollistaa sisatiloissa langattoman signaalin, joka kantaa yli 100 metrin matkan mittauspisteen ja tukiaseman valilla——jopa rakennuksissa, joissa在esteina betoniseinia, metallihyllyja ja muita rakennuksille tyypillisia esteita。在helposti Joustavuutensa ja korkeatasoisen langattoman teknologiansa ansiosta jarjestelma laajennettavissa eri asiakastarpeisiin sopivaksi。

Tavoitteena帕拉斯mahdollinen asiakaskokemus
在helppo Langattomat dataloggerit ja tukiasemat yhdistaa jarjestelmaan, ja ne saastavat energiaa tehokkaasti ja tuottavat erittain tarkkoja lampotilan ja suhteellisen kosteuden mittauksia。viewLinc-ohjelmisto keraa ja tallentaa dataloggereiden mittausdataa, halyttaa automaattisesti, mikali parametrit poikkeavat sallituista arvoista, ja tuottaa automaattisia raportteja eri kayttajille。

Laajan jarjestelman monimutkaisuus katkeytyy interaktiivisen, intuitiivisen ja informatiivisen kayttoliittyman taakse。Selkea visuaalinen设计时ainutlaatuinen ja ajantasainen kayttajatuki tekevat kokemuksesta poikkeuksellisen kayttajaystavallisen。

“Loistavan asiakaskokemuksen saavuttaminen奥利tavoitteenamme,库恩hioimme jarjestelmasta saumattomasti toimivaa kokonaisuutta, jossa yhdistyvat laitteisto, ohjelmisto ja palvelut。Dataloggereihin ja tukiasemiin lisattiin informatiiviset naytot, ja interaktiiviset ohjelmisto-opastukset luotiin yhdessa kayttajien kanssa。Opastusten kayttaminen tuntuu kuin henkilokohtainen赞助方kuljettaisi lapi jarjestelman。Ne ohjaavat kayttajia eri tehtavien tekemisessa antamalla naytolla vinkkeja”, kommentoi Vaisalan tuotealuepaallikko Jan Gronblad Teollisten mittausten liiketoiminta-alueelta。

Valtakunnallisen kilpailun voittajasta kansainvaliseksi innovaatiomestariksi
质量创新奖项-palkinto vuotuinen kansainvalinen kilpailu innovaatioiden kehittajille。2007年Vuonna aloitettu kilpailu在vuosien mittaan kasvanut suomalaisesta valtakunnallisesta kilpailusta kansainvaliseksi mitteloksi, jossa voittajia palkitaan kahdeksassa kategoriassa。Kilpailussa innovaatioiden kehittajat saavat arvioita ja palautetta keksinnoistaan, voivat vertailla niita muihin ja kasvattavat niiden nakyvyytta。

Vaisalan olosuhdevalvontajarjestelma palkittiin芬兰valtakunnallisessa质量创新奖-kilpailussa joulukuussa 2018年jolloin voitto perustui jarjestelman innovatiiviselle teknologialle ja yhteistyohon pohjautuvalle kehitystyolle。Jokainen valtakunnallinen osakilpailuvoittaja奥利mukana maailmanlaajuisessa质量创新奖项-kilpailussa jossa kaikkien 18 osallistujamaan edustajista koostuva tuomaristo aanesti suosikkejaan。Kansainvalisen kilpailun kriteereihin lukeutuivat tuotteen uutuusarvo、kaytettavyys oppiminen, asiakaslahtoisyys, ja tehokkuus。在vastattava Laatuinnovaation sidosryhmien nykyisia ja tulevia tarpeita时oltava niin teknisesti, yhteiskunnallisesti kuin kaupallisestikin toimiva。

Lisatietoja lehdistolle:
Vaisala媒体桌子
(电子邮件保护)

Vaisala在maailman johtava ympariston ja teollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys。80 - vuotiseen Yli kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja palveluja paremman paatoksenteon, turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。Vaisalan paakonttori sijaitsee Suomessa, ja yhtion palveluksessa noin 1850 ammattilaista eri puolilla maailmaa。Yhtion A-sarjan osakkeet listattu纳斯达克赫尔辛基arvopaperiporssissa。
vaisala.fi
twitter.com/VaisalaSuomi