vaisala vahvistaa digitaalista liiketoimintaansa ostamalla forecalta ammattaammattikäyttäjienyrityssäpalvelut

数字产品
13. ELO 2019

13.8.2019

Vaisala,MaailmanJohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys,ostaaammattikäyttäjienyrityspalvelutspalvelutsspalvelutsääpalveluyritysforecalta forecalta。siirtyväliiketoimintapalveleesäkriittisiäprosessejaliikenne-,energia-ja teollisuustoimialoilla。Kaupan Arvioidaan Toteutuvan 1.10.2019。FERECA OY KESKITTYY JATKOSSATARJOAMAANSääpaleluitaJatarkkojaSääennusteitakuluttajille,Mediataloille ja digitaalisen中位数kanaviin。

“前提是yrityssääpalvelutiimituo vaisalalle utta utta osaamista data-analytiikassaSekäsäänLiiketoimintavaikutustenennustamisessa ja mallintamisessa。Kaupan tavoitteena上的KehittääVieläkinkaampiaJärjestelmiäpäätökesenteontueksiki tueksi niille asiakkaille asiakkaille,joidentoimintoihinSäällälkeskeinen vaikutus on kertoo vaikutus''Jarkko Sairanen,vaisalansää-jaympäristöliiketoiminta-alueen johtaja。” Tuomme Uusia palceLuita erityisesti maaliikennetarjoomaamme ja lentokenttienkiitotieratkaisuihinsekämeriliikenne-ja energia-ja energia-asiakkkaillemme。NäemmeMerkittäviämahdollisuksiaesimerkiksi koko tieverkon saumattomasti kattavassa nykatavassa nykytilan ja ennustetun kelitiedon tuottiediedon tuottamisessa viranomeasesle

Vaisala digitalin lanseeraus

siirtyvästäliiketoiminnastatulee osavaisalansää-jaympäristöliiketoiminta-aluetta ja sen sen digitaaliset ratkaisut ratkaisut-liiketoimintimintailkköä。YksikönUudeksinimeksi tulee samallaVaisala数字。Forecan yrityssääpalvelut vahvistavat merkittävästi Vaisala Digitalin tarjoomaa ja sen kehittämistä asiakkaille, joiden liiketoiminta on vahvasti säästä riippuvaa, tuomalla tiimiin uutta osaamista sekä alan johtavan teknologia-alustan ennustamiseen, mallintamiseen ja sään vaikutusten analysointiin.Markus MelininJohtaman vaisala digitalin suomen toiminnot muuttavat espoon keilalahteen。muutolla tavoitellaan synergioita ohjelmistoekosysteemin kanssa。

“莫奈Kelitietoihinkeskittyvätsidosryhmätarvostavatforecanyrityssäpalvelut-tiimin-tiimin osaamista。USKOMME,ettäyhdistälällätämänosaamisenja vaisala digitalin上的mahdollista luoda luoda jotaintäysinutta,kertooAtsoRönnblad,fereca oy:n toimitusjohtaja。”Foreca jatkaa kasvua ja innovointia keskittyen tarjoamaan käyttäjäystävällisiä sääpalveluita ja tarkkoja sääennusteita kuluttajille, mediataloille ja digitaalisen median kanaviin, kuten verkkosivustoille, mobiilisovelluksiin ja näyttöihin.”

LisätietojaLehdistölle
Vaisala媒体台
puh。020 619 8800

Vaisala在迈尔曼·约翰·萨恩(JohtavaSään)上,ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys。Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessaon Noin 1 850 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi