vaisala saavuttitavoitteensaKäyttää100%usiutuvaaahköäähköä

02. Helmi 2021

2. Helmikuuta 2021

vaisala saavuttitavoitteensaKäyttää100%usiutuvaaahköäähköä

Vaisala,JohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittauksiin erikoistunut yritys,on Re100-aloitteenteenjäsenenäsenenäsavuttanäuttanäuttanäuttavoitteitteenteenteenteenteenteenteensaKäytttäyttääyttäääynoryse202020202020202020202020202020202020202020202020202020202020202020202622意。Tavoite Kattaa kaikki ne vaisalan toimitilatympäriMaailman,Jotka KuluttavatMerkittävästiengiaa。Vaisala saavutti tavoitteen tuottamalla itse puhdasta energiaa suomessa ja yhdysvalloissasekäOstamallavihreitähkösopimuksiapaikallisitta paikallisitta energialsilta energiayhtiourta。suomalaisistayrityksistävaisalaonensimmäinenteknologiayrityssekäKaikenkaikkiaan toinen yritys,joka,saavuttanut re100-tavoitteen。pohjoismaissayhteensä在sitoutunut re100-aloitteeseen上17yritystä。

vastuulliset ratkaisut ja toimintatavat ovat aina olleet vaisalan toiminnanytimessä。Vuonna 2015 Vaisala liittyi气候集团Globaaliin re100-Aloitteeseen,Joka Kannustaa Maailman vaikutusvaltaisimpiayrityksiäyrityksiäsitoutumaan 100%uusiiutuvaansähkönelkköönelkeönelkeäselkeässsulutumaansähköönelkeässsulusautaaaikataa a aikataaulouseusa。Vaisala asetti tavoitteenkäyttää100%usiiutuvaasähköätoimitiloissaan vuoden 2020loppuunmennessä。

“ Ilmastonmuutoksen vaikutuksetympäristöönjatalouteenlisääntyvät,mikäedellyttää,ettäotammeKäytttouraisiaerilaisia keinoja keinoja keinoja vaikutusten vaikutustenvähentämiseksi。Kuljettava Muutoksen eturintamassa jakiihdytettäväsiirtymäähähiiliseentalouteen上的yksityisen sektorin。OlenErittäinYlpeävoidessanisanoa,ettävaisala,onsaavuttanuttärkeänVirstanpylvänkäyttäneskäyttänekäyttänenkäyttänen100-prosenttisesti uiusiuutuvaaasähköäKaiöistämö

气候群体yrityskumppanuusista vastaava johtaja迈克·皮尔斯(Mike Peirce)kommentoi: ”Siirtymällä nopealla aikataululla 100 % uusiutuvaan sähköön Vaisala näyttää esimerkkiä ja osoittaa, että tavoitteessa on järkeä myös liiketoiminnan kannalta – näinä haastavinakin aikoina.Vaisalan Menestys Motivoi Muita TavoittelemaanSamaaPäämäärääärääräärääräärääräärääräärärärärärärärärärärärärärärisamansavastuulliseen teknologiaanMyösTeoissaan。Jos aiommepuolittaapäästöttämänVuosikymmenenaikana,meilläeiole aikaa hukattavissa。”

yhdistelmäitse tuotettua jaostettuaSähköäähköä
liityttyänAloitteeseenvaisala tarttui tarttui toimeen varmistaakseen 100%UusiutuvanSähköntoimitiloissaan,Jotka KuluttavastiMerkittävästästästästästästästästästiengiaa。Yhteensä14Vaisalan toimitiloistaympäriMaailmanSaaSähkönsäuusiutuvistaLähteistä。tavoite saavutettiinyhdistelemälläll; itse tuotettua energiaaettäpaikallistenenergiyhtiöidenVihreitäsähkösopimuksia。

94%vaisalan toimitilojenkuluttamastaSähköstätuleesuoraanuiusiutuvistaLähteistä,pääasiassasatuulivoimasta。tähän94 prosenttiin lukeutuvat vaisalan suurimmat toimitilat,joissa on mahdollista vaikuttaa kulutukseen kulutukseen joko tuottamalla itse energiaa itse energiaa tai ostamallavihreitäsähkkösopimuksia。Esimerkiksi Vaisalan tuotantolaitokset suomessa ja yhdysvalloissa tuottavat puhdasta puhdasta energiaa omilla omilla aurinkopanelelelaan。

JäljelleJäävä6%KoostuuEnimmäkseenPienistätoimistoista,Joissa vaisala ei olekiinteistönOmistaemistaeikäeikäsiten voi siten voi suoraan vaikuttaa vaikuttaa vaikuttaa uiusiutuvan usigian energian energian valintaan。vaisalakattoitämänpuuttuvan osan ostamalla markkinoilta uiusiutuvan energian sertifikaatteja。Jokainen Sertifikaatti Todistaa,eTtäuusiutuvaaenergiaa上的Tuotettu 1 MWH Samalla Alueella。Näidensertifikaattien avulla vaisala pystyi ulottamaan usiiutuvanenergiankulutuksensaMyösniihin toimipisteisiin,jotkaeivätvoi itse neuvotellasähkösopimuksiaan。

Uusiutuvasta Energiasta virtaa tulevaisuuteen
Koko lähes 85-vuotisen olemassaolonsa ajan Vaisala on luonut innovaatioita, jotka ovat mukana rakentamassa parempaa tulevaisuutta vähentämällä ympäristövaikutuksia mutta myös auttamalla sopeutumaan niihin.Vaisalan ratkaisut sään ja ympäristön sekä teollisuuden mittauksiin auttavat asiakkaita tekemään valistuneita päätöksiä sääilmiöihin sekä energian- ja resurssienkäyttöön liittyen.Esimerkiksi Tuulienergian JA Biokaasun Tuottajat Saavat Luotettavaa Mittaustietoa Toiminnoistaan​​ Ja Voivat SitenTuottaakestävää20TälläTavoinvaisala auttaalisämämänpuhtaanenergianmääräräsekäyttömahdollisukksekäyttömahdollisuksiamaailmanlaajuisesti。

“ liiketoimintamme potitiivinenkädenjälki在monipuolisten mittausratkaisujemme ansiota上。Olemme Mukana Uusiutuvan Energian Markkinoilla Asiakkaidemme Kautta,Mutta Meil​​le上的TärkeääääääéutuviaLähteitämyösMyösmyösamassa amassa toiminnansamme。varmistamalla,toimitilammekäyttättätuusiutuvaaSähköävähennänenämmesamalla oma omahiilijalanjämmejarakennammekestämekestämeKestämpämpämpämpäämpäämpäämpäämpäätulevaisuutta“ tulevaisuutta” tulevaisuutta“

lisätietojare100-aloitteesta
RE100在Globaali Aloite上,Maailman Vaikutusvaltaisimmille Yrityksille,Jotka ovat sitoutuneet 100%UusiutuvaanSähköön。乔多萨(Johdossa)气候群体yhdessäIlmastoraportointioninkeskittyvänsijoittaja-aloitteenCDP:n坎萨。Aloitteeseen sitoutuneiden yritysten liikevaihto onyhteensäyli 6,6 biljoonaa yhdysvaltain dollaria,ja ne ne toimivat laaja-alaja-alaiSesti eri aloilla。yhdessänämäyrityksetvälittätpainokkaanviestinpäätöksentekijöillesileja sijoittajille vauhdittaasiirtymäpuhtaaseentalouteen。#re100

LisätietojaMedialle