Vaisala myy tuulikeilainliiketoimintansa scintec ag​​:lle

23. Tammi 2012

Vaisala关于Allekirjoittanut Sopimuksen tuulikeilainliiketoimintansamyynnistäsaksalaisellescintec ag​​:lle,lle,jotta se voikeeskittyäparemmminydintuotelinjoihinjoihinsasääliiiminnansaansaansaansaansaansaansaansaansain。Kaupan avulla vaisala pyrkii parantamaan tuotekehitysfokusta ja asiakaspalvelua。

Vaisala Tarjoaa Edelleen Johtavia Lap-tuulikeiliaia OsanaIntegroituaSäälaitteidenJaPäätukiukikijérjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjoutmientarjontaansa,mutta tuote tuote tuote tuote ei kuulu en kuulu en kuulu en k vaisal vaisalan omaaan omaaan omaaan tuoteportforteportfort。

Scintec ag​​ on Saksan Rotterburgissa sijaitseva Yritys,JokaKehittää,Valmistaa Ja MarkkinoiiilmakehänMitaMakehänMittaamiseentarkoitettutuja antureita antureita,Jotka perustka Perustuvat perustuvat periseen- periciseen potieseen- provicleaalto-to proadisionaalto- tai akustiseen tai akustiseentekiseen teknolologia。

Lisätietoja:
斯科特·斯特恩伯格
总裁Vaisala Inc.
P. +1 303 547 7624

Vaisala在Maailman JohtavaYmpäristönjateollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys上。75-vuotisen kokemuksensa avulla Vaisala mahdollistaa paremman elämänlaadun tarjoamalla kattavan valikoiman innovatiivisia havainto- ja mittaustuotteita ja palveluja meteorologian ja valittujen säästä riippuvaisten toimialojen sekä teollisuuden mittaustarpeisiin.VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessa,Noin 1400 AmmattilaistaympäriMaailmaa。nastatu nasdaq omx helsinkiarvopaperipörssissä上的a-sarjan osakkeet。

www.vaisala.fi