vaisala kasvaa uiusiutuvilla endergiamarkkinoilla ostamalla tuulienergian mittausteknologiaan erikoistuneen yrityksen yrityksen

14. ELO 2013

Vaisala oyjLehdistötiedote14.8.2013

vaisala on ostanut yhdysvaltalaisen第二风系统公司:in joka on tuulienergiasektorin johtavaetämittavaetämitteagnologiaanja datapalveluihin erikoistunut yritys。YhdessäVaisalaja第二风pystyvättarjoamaan blobaalille asiakaskunnalle monipuolisia ratkaisuja tuulienergian tehokkaaseenkäyttöön。

"Second Wind'in osto sopii hyvin strategiseen tavoitteeseemme laajentaa Vaisalan liiketoimintaa uusiutuvilla energiamarkkinoilla. Tuomme markkinoille ainutlaatuisia ja kattavia mittausratkaisuja, jotka auttavat nostamaan tuulienergian optimoinnin ja integroinnin seuraavalle tasolle", toteaa Richard Pyle, uudet säämarkkinat -asiakasryhmän johtaja Vaisalasta.

Edelläkävijätuulivarojenarviointiteknologioissa上的第二风。Yhtiön kehittämät teknologiat, kuten Triton® SoDAR, tarjoavat tuulivoimapuistojen rakentajille luotettavaa tuulitietoa, jota tarvitaan puiston ja rahoituksen suunnittelussa sekä operoitaessa tuulivoimaloita mahdollisimman tehokkaasti.第二风Sijaitsee马萨诸塞州,Yhdysvalloissa。

"Olemme tyytyväisiä päätöksestä siirtyä osaksi Vaisala-konsernia. Meitä yhdistää visio säähavaintotietojen hyödyntämisestä päätöksenteon tukena tuulivoimaloita rakennettaessa ja operoitaessa", toteaa Second Wind Systems Inc:in toimitusjohtaja Larry Letteney.

tuulienergiateollisuus kehittyy jatkuvastipystyäkseentehokkaasti kilpailemaan perinteistenenergialähteidenkanssa。在Tärkeäää,EttäMyös气象学家恩MITTAUSTEN TASOA JA tarkkuutta parannetaan,Jotta ne nepysyvätMukanaturbiiniteknoliteknologinekehityksessä。

凯·科诺拉(Kai Konola),约翰加(Johtaja)
puh。040 5024 900

liisa ahtiluoto,viestintäjohtaja
puh。040 730 7695