vaisala laajentaa tuotevalikoimaansa vaativiin ilmanvaihdon ja teollisuuden sovelluksiin

HMD60系列发射机
29. Huhti 2019

29.4.2019

Vaisala,maailman johtava sään, ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys, tuo tänään markkinoille kolme kanavaan asennettavaa tuotemallia, jotka on tarkoitettu vaativiin ilmanvaihdon ja teollisuuden sovelluksiin.Tuotteet Sopivat Hyvin Esimerkiksi实验室,Puhdashuoneisiin,Datakeskuksiin Ja Museoihin。UudettuotteetTäydentävätaiemminlanseeratun hmd60-sarjan tuotteita uusin ominaisuuksin jaentistäentistäparemmallaKäytettävyydellä。

uudet vaisala hmd60 ja vaisala tmd60 laajentavatHMD60-Sarjantuotevalikoimaa。HMD60在Optimoitu Kosteus-jaLämpötilamittauksiin上,TMD60在Tarkoitettu VainLämpötilanMittaamiseen上。molempiinlähetinmalleihinvoidaankiinnittääVaihtoehtohtoiSestijokopitkätailyhytmittapää,joista viimeksi mainittu on suunniteltu asennettavaksi asennettavaksi erityisesti erityisesti pieniin kanaviin。lähettimetovat konfiguroitavissa ja skaalattavissa,minkäansiostaKäyttäjättäjätvoivatvoivattehdärityksetiilmoittamatta tarkkoja tarkkoja sovellusvaatimuksia tilauskkoksia tilauukksenyhteydessä。

KOLMAS UUSI MALLI,VAISALA HMD65,KORVAA KAKSINYKYISTäTuotetta:Vaisala HMD70U:N JA VAISALA HMD70Y:n。hmd65-lähettimenpitkämittapääsopiisuuriin kanaviin。Lähettimenasentaminen在Modbus rtu上的Helppoa上的KoskaSiinä上:nlisäksiMyös标准图bacnet-bacnet-protokolla。

kaikki kolme uttalähetintäpohjautuvat kapasitiiviseenhumicap®-ohutkalvoteknologiaan。lähettimissä在Uusinhumicap®R2 -Anturi上,Joka Takaa MittaustenEntistäkinkinkinParemman stabiiliuden,Tarkkuuden japitkäaikaikaikaikaisenluotettavuuden。

Tänään esitellyt lähetinuutuudet mittaavat laajaa kosteusparametrien kirjoa, johon lukeutuu suhteellinen kosteus (RH), absoluuttinen kosteus, kastepiste, entalpia, märkälämpötila ja sekoitussuhde.MyösParannettuasteikolla上的LähettimienMittaustarkkuutta±1.5%RH JA±0.1°C。niiden Mellalirungot ovat IP66-luokiteltuja ja ne nekestätsekätekätekäkäkorroosiotaettävesisuihkuja(NEMA4X)。LähetimienHuoltaminen在Helppoa上,SillälektroniikkaanPääseeKäsiksiilman,ettäyksikköjä上的Irrotettava Kanavasta上。

” HMD60-SarjanLähettimienerinomainen tarkkuus,Stabiilius Ja luotettava toiminta muodostavatyhdistelmän,joka tekee tekee tekee tekee tuotesarjasta ihanteellisen ratkaisun ratkaisun ratkaisun vaativiin vaativiin iilmanviaihtosovelluksovelluksovelluksovelluksoveluksoveluksoveluksoveluksiki。NYTLANSEERATTUJENLähettimienKaksiMittapäkoa,Laaja Kirjo KirjoKosteusparametrejäjahelpparametrejäjahelppo konfigurointiyhdessäparannetuniyhdessäparannetunvakauden vakauden vakauden vakaudenLars StormbomVaisalan Teollisten Mittausten liiketoiminta-Alueelta。

hmd60-sarjanLähettimiävoi konfiguroida jasäätääätääätääätääätääätäätumisenvaisalan Insight-pc-ohjelmiston avulla。Kenttäkalibrointi在Tarvittaessa HelppoaTrimmereilläTai Vaisalan kannettavallakosteus-jaLämpötilamittarillahm70:llä。Kaikkien Nyt Lanseerattujen Tuotteiden Mukana TuleeJäljitettävät(ISO 9001)Kalibrointisertifikaatit。Lisäksitarjolla akkreditoidut(ISO 17025)Kalibrointipalvelut上的Tuotteisiin。

VAISALAHUMICAP®HMD60,TMD60 JA HMD65 OVAT SAATAVILLA 29.4.2019。

Vaisala媒体台

Vaisala在梅尔曼·约翰·伊米普里斯特(JohtavaYmpäristön)Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessa,Noin 1850 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi

liite