Vaisala Digital Toimittaa uusiin级卫生宿舍KattavatReaialikaisetSäätiedot

18. Elo 2020.

18.8.2020

Vaisala Digital Toimittaa uusiin级卫生宿舍KattavatReaialikaisetSäätiedot

VaisalanDigitaalisetSäätiedotTukevat效果Panosta kuljettajan turvallisuuteen ja Vahvistavat Yrityksen Annovatiivisten AutonomisenAjamisenJärjestelmienuienpuolestapuhujana。

Vaisala,Maailman JohtavaSään,YmpäristönJaToollisuudenMittausratkaisuihin Erikoistunut Yritys,JulkistiTänäänTu-Automotive底特律-tapahtumassayhteistyösopimuksenvaisala信息娱乐天气-palvelusta Hyundai Motorsin Kanssa。TämäigitaalinenPalveluTarjoaaKuljettajalleTärkeitäSää-JA Ajo-Olosuhdettietoja AutonTietoviihdejärjestelmänKautta。

“KeskimäärinJokaNeljäsLikennonnettomuusLiittyy HuonoihinSääolosuhteisiin。Monipuolinen PalvelummePiTääKuljettajanAjan TasallaSekäRealikaisistaetulevistaSääolosuhteistaKokoAjoreitinVarrella“,Kertoo Vaisala Digitein JohtajaMarkus Melin。“Teknologiamme Pystyy Enysamanan Olosuhteet Ajoreitin Matkalta VaikkaSäämittauksiaei olisi saatavilla。”

Vaisala InfoTainment天气Tuo HyundainLive-PalveluihinPaikkakohtaisetSäätiedot,库滕Lämpötilan,萨蒂普林Ja Tuulen Nopeuden。ToimivienSääpalveluidenKehittäminenAutoonEdellyttääMuuttuvienSääolosuhteenTutkimisenJA Auton Jatkuvasti Vaihtuvan Sijainnin HuomioimimisenYhdistämistä。TähänTarvitaanPaikallisenJA ReaikaisenSäädatanTuottamistaJa JakeluaErittäinPitkälleKehitetyilläMenetellä。

Vaisala Digital Autoteollisuudessa.

AutojenTietoviihdejärjestelmässätrajottavienSäätietojenLisäksiVaisalaDigital Tarjoaa Autoteollisuudelle Tienpinnan Olosuhdyataa。Vaisala tarjoaa yli 20 vuoden tiesääkokemuksella innovatiivisia antureita, mobiilin datankeräysjärjestelmän ja maailmanluokan sääennustamiskyvykkyyden, joka mahdollistaa reaaliaikaiset ajo-olosuhde-ennusteet (kuten tienpinnan tila, näkyvyys ja muita ajamiseen vaikuttavia sääilmiöitä) mihin tahansa paikkaan maapallolla.Tieviranomaiset Usersa Maissa Luottavat Teiden TalvikunnossapidossaVaisalanJärjestelmienToottamiin Ennusteisiin。

“在Nykyännyhäneemmänkuljettajaaanvustavia自主艾美省Ajamisenjärjestelmiä,joten laadukkaatsäätiedotovat ehdottoman arvokkaita”雅典·梅林“NykypäivänJohtavienSääteknologioidenUlottaminenSääennusteitaPidemmälle在Tulevaisuudessa Korvaamattoman Arvokasta。Kuljettajia TukevienJärjestelmienLisäänteesävoimmetarjota自动危机信息informaatiota muun muassa tiepinnan olosuhteista ja Tiebukitkasta。Tarkat JaYksityiskohtaisetSäätiedotJA-OHJEISTUS OVATErittäinHyödyllisiäSekäKuljettajilleSettä自动裁AjamisenJärjestelmille。“

LisätietojaVaisalavaisala信息娱乐天气-ratkaisusta Ja Yrityksen MuistatiesäätknologioistaLöytyyVerkkosivuiltamme.www.vaisala.fi.

TarjaÖsterberg,威斯特蒂蒂艾哈里基
浦。050 4871974

Vaisala在Maailman JohtavaSään,YmpäristönJaToollisuudenMittausratkaisuihin Erikoistunut Yritys。Yli 80-Vuotiseen Kokemukseemme Pohjaten Tarjoamme Asiakkaillemme Luotettavia Mittaratkaisuja Ja PalvelujaParemmanPäätöksenteon,Turvallisuuden Ja Tehokkuuden Tueksi。VaisalanPääkonttoriSijaitseeSuomessa,JAYhtiönPalveluksessaNoin1 800 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq赫尔辛基arvopaperipörssiss。Vaisala.fi.twitter.com/vaisalasuomi.