Vaisalalle tunnustaustakansainvälisessä质量创新奖-Laatukilpailussa

25.塔米2021

25.1.2021

Vaisalalle tunnustaustakansainvälisessä质量创新奖-Laatukilpailussa

Uraauurtava Vaisala MGP261-BiokaasuinstrumenttiPääsiPalkintosijoillekansainvälisen质量创新奖-KILPAILUN KATEGORIASSA KIERTOLOSSA KIERTOTALOUS JA HIILINEUTRAITRAALITRAALIT INNOVAATIOT。Virallinen palkintosemoniaiajärjestään贝尔格拉迪萨·霍蒂库萨(Belgradissa Huhtikuussa)。

PalkitunVaisala MGP261 -MonikaAsuinsTrumentinpatentoitu mittausteknologiatarjoaahyötyjäbiokaasuntuottajille。Sen avulla他voivat muuttaajätteenarvokkaaksi raaka-aineeksi,kun instrumentin tuottaman datan datan perusteella biokaasun tuotantantoprosessia voidaan voidaan optimoida。Laitteen Avulla Biokaasun Laatu Paranee,MikämahdollistaatuotantolinjanaktiivihiilisuodattimiensekäskähkönjaLämmönyhteistuistutantomoottorien(CHP)Ihanteellisen toiminnanan。Kosteuden,metaanin ja hiilidioksidin mittaukset suoraan prosessilinjasta parantavat siten asaiakaidemme tuottavuutta - ympäristöhyödyisthpuhumattakaan。

“Tiedämme,Miten PaljonLisäarvoaMGP261 VOI TARJOTA BIOKAASUN TUOTANTOPOSILLE,JOTEN TUNTUU HIENOLTA SAADA SAADA TUNNUSTAUSTA TUNNUSTAKANSAINVäliseltäliseltätuomaristoltala。HaluanKiittääLoistavaatuotekehitystiimiämmeHeidänPanostuksestaan​​。在HeidänkehityStyönsäansiota上,EttätätämäKompaktija ja vastuullinen tuote on Nyt Markkinoilla ja kokobiokaasuesulisollisollisollisollisollisollisollisollisolisollisollisollisodennnettävissä”,Kertoo vaisalanprojektipääääääääisirikkökulikkökulikkökuthääääääääiculikköääääää相基服务奥托·蒂托(Otto Tierto)

MGP261 PERUSTUU VAISALAN PATERTODULLECARBOCAP®-TEKNOLOGIALLE,JOKA,TULOSTA VUOSIKMMENIEN ASIANTEMUKSESTA KAASUJEN KAASUJEN INFRAPUNAMITTANTANTASTANALLA。乐器Tarkkuuden JA Vakauden Ansiosta Biokaasun tuottajat voottajat voivat halinnoida tuotantoposessiaan,maksimoidalämmönjaSähköntuotannontuotannonsekäminimoidasekäminimoidahäiriötja korjaustarpeet。

Kansainvälinen质量创新奖-Kilpailu

Laatukeskus Perusti质量创新奖2007年Vuonna,MinkäJälkeense在Kasvanut vuotuiseksiKansainväliseksiKilpailuksi,Jossa Kilpailijoita palkita palkita palkitaan kahdeksassa kategoriassa kategoriassa。Vuonna 2018 Vaisalan ViewLinc-olosuhdevalvalvantajärjestelmävoitti liiketoimintainnovaatioiden kategorian kategorian kategoriankantainvälisenkilpailun kilpailun suurten suurten yritysten yritysten sarjassa sarjassa。Vuonna 2021Kansainvälinenpalkintoseremoniaiajärjestään15.4。Belgradissa Serbiassa。

LisätietojaMedialle

Miia Lahti,Viestintälikkö,Teolliset Mittaukset,Vaisala

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。80 Vuoden Kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittausratkaisuja ja -palvelujaparemmanPäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanMittausteknologiaahyödynnetänmyösAvaruustutkimuksessaesimerkiksi Marsissa。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönpalveluksessa on yli 1 900 ammmattilaista eri puolilla maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。Vaisala.f一世
twitter.com/vaisalasuomi