tomtom valitsivaisalantiesääpalvelunparantaman kuljettajien turvallisuutta

06. Loka 2021

6.10.2021

Tomtom ValitsiVaisalaNTiesääpalvelun巴兰塔马人kuljettajien turvallisuutta

tomtomin危险警告-Palveluun Integroi丹安VaisalanTiesää数据A,JokaTuo AjoneuvoihinvaroituksiaHuonon Ajokelinaiheuttamista vaaroista。

Vaisala,MaailmanJohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys,sekäpaikantusteknologiayritysTomtomOvat tehneet sopimuksen vaisalantarkanTarkanTiesäädatanintegroimisestaTOMTOM危险警告-palveluun。

Tomtomin Palvelu tuottaa nyt Kuljettajille jaMyöhemminitseohjautuville Autoille Autooille ajantasaisia varoituksia turvallisuusvaaroista,kutenliikenteestä

“ useampi kuin joka viides liikenneonnettomuus johtuusliittyvistäntekijöistä。tästähuolimattakuljettajateivätuseinkaansaa reaaliaikaistatietoaSäästätaiajo-olosuhteista autoissa autoissa olevan olevan teknologian teknologian kautta - usissakaan automalleissa,kertomalleissa'彼得里·马贾瓦(Petri Marjava),vaisalan autoteollisuussementementen in johtaja。” tomtom onKäyttänytSäädataajo Vuosia。Uusi Sopimuksemme varustaa危害警告-PalvelunajokeliäEnnustavallaTiesäädatalla。näinautamme kuljettajia ajamaan turvallisesti ja samalla optimoimaanajoreittinsäjaja matka-aikansa kaikissa kaikissasääolosuhteissa。

Vaisalantiesääennusteidenavulla tomtom危险警告VaroittaaaSäänAiheuttamistavaaroista,kuten liukkaasta tienpinnasta,Heikentyneneesneesthäkyvyydestäkyvyydestäjaja kovista kovista tuulista tuulista。Palvelu Mahdollistaa Paremman Reittisuunnittelun,Ja sen avulla kuljettaja pystyy ennakoimaan ja mukautumaan huonoihin ajo-olosuhteisiin。

VaisalantiesääpalveluLisääkuljettajienturvallisuutta,tehokkuutta ja ajomukavuutta。TOMTOMILLE TOIMITETTAVA PALVELU KATTAA JO NYT TIEVEVERKOSTON EUROPASSA,YHDYSVALLOISSASEKäMyöhemminMuillakinMaantieteellisilläAlueilläAlueilla。Vaisalan tarkka ja luotettava tiesääennuste perustuu yli kahden vuosikymmenen tiesääkokemukselle sekä 85 vuoden sään ja ympäristön mittaamisosaamiselle, minkä ansiosta se on alan asiantuntijoiden kärkisijoilla vuodesta toiseen.

lisätietojavaisalan ratkaisuista autoteollisuudellelöytyyVerkkosivuiltamme

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。85 Vuoden kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittausratkaisuja ja -palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanMittausteknologiaahyödynnetänmyösAvaruustutkimuksessaesimerkiksi Marsissa。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönpalveluksessa on yli 1 900 ammmattilaista eri puolilla maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。
vaisala.fi
twitter.com/vaisalasuomi