vaisala laajenee nestemittausmarkkinalle ostamalla k-patentsin

12. Joulu 2018

12.12.2018 KLO 15:15

vaisala laajenee nestemittausmarkkinalle ostamalla k-patentsin

vaisala ostaa nestemittaustenedelläkävijän,suomalaisen k-patentsin。Yrityskauppa laajentaa vaisalan tuotevalikoimaa nestemittauksiin ja vahvistaa vaiSalan vaisalan asemaa semaa maailman johtavana teollisuuden teollisuuden mittausratkausratkaisujaisuja tarjoavana yrityknayrityksenä。KauppaSisältääK-Patents Oy:N Ja senTytäryhtiötyhdysvalloissa ja kiinassasekäjaneskooy:n,k-patentsin tutkimus- ja kehitysorsosaination。

yrityskauppa monipuolistaa vaisalan teknostocorsa osaamista ja laajentaa vaisalan tuotevalikoimaa kaasumittauksista nesteiden mittauksiin。

“Merkittävä上的Laajentuminen Nestausmarkkinalle上的Liiketoiminta-alueellemme。Sestemittausmarkkinaon Meil​​leErittäinHoukuttelevakasvualue,JonkoSampsa Lahtinen

"Vaisalan maailmanlaajuisen verkoston ja huippuunsa viritetyn tuotantokyvykkyyden yhdistäminen K-Patentsin ensiluokkaiseen tuotetarjontaan ja sovellusosaamiseen luo meille vahvan alustan liiketoiminnan kasvulle. Tulemme sijoittamaan siihen myös tulevaisuudessa", Lahtinen jatkaa.

k-patents on Prosessirefraktemetreihin erikoistunut markkinajohtaja。K-Patents Tarjoaa Mittalaitteita Satoihin Sovelluksiin useille teollisuudenaloille,Kuten Sellu- Ja Paperi-,Elintarvike-,Lääke-SekäpuolijohdetelelisuteLeen。sovellukset vaihtelevat juomien sokeripitouden mittaamisesta paperin pinnoituskemikaalien mittaamiseen。

"K-Patents on erikoistunut nesteiden pitoisuuksia mittaaviin laitteisiin, jotka toimivat vaativissakin olosuhteissa. Päätuotteemme on prosessirefraktometri, jolla on markkinoiden paras suorituskyky haastavissakin sovellusympäristöissä. Yhdistämällä kahden teknologiajohtajan vahvuudet voimme palvella asiakkaitamme jatkossa entistäkin paremmin ja löytää lisäksi uusia liiketoimintamahdollisuuksia", sanoo K-Patents Oy:n toimitusjohtajaJukka Levo

K-Patentsin liikevaihto Vuonna 2017 Oli 11,4 Miljoonaa euroa jasetyöllistää60HenkilöäSuomessa,Yhdysvalloissa ja kiinassa。Vaisala Tulee Raportoimaan K-Patentsin Tuloksesta Osana Teollisten Mittausten liiketoiminta-Alueen Tulosta 1.1.2019 Alkaen。

lisätietojak-patentsistaLöydätosoitteesta:kpatents.com

Vaisala媒体台
+358 20 6198800

Vaisala在梅尔曼·约翰·伊米普里斯特(JohtavaYmpäristön)Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessaon Noin 1 600 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。
www.vaisala.fi
www.twitter.com/vaisalasuomi

库瓦。k-patentsinpäätuote上的teollisiin sovelluksiin suunniteltu prosessirefraktometri。