Leosphere Lanseeraa Windcube Insights -ohjelmiston Ja tarjoaa windcube nacelle -Asiakkkailleneenttäsmällistädodataaja amanytiikkaa

WindCube Insights
05. Maalis 2020

5.3.2020

Windcube关于EnsimmäinenKäyttövalmis的见解ohjelmistoratkaisu,JokaHyödyntääLidar-ja turbiinidataa kustannustehokkaaseenEnergiantuotanon suorituskyvyn testaamiseen。

vaisalan omistamayhtiö左骨LanseeraaTänään风能欧洲2020年-tapahtumassaMünchenissaWindCube Insights -ohjelmiston。Leospherekehittää,Valmistaa ja huoltaa tuulenetämittaukseentarkoitettuja lidar-laitteita(光检测和范围),joitaKäytetäntuulienergia-WindCube关于数据analytiikkaohjelmisto,joka on Suunniteltu erityisesti windcube nacelle -laitetta(aiemmmin wind iris)varten on joka。Windcube nacelle在TuulivoimalanTurbiininpäälleKiinnitettävälidar-laite,Joka yksinkertaistaa voimalan endergiantuotunnon suorituskyvyn testausprosessia。

”Tämän uuden työkalun avulla IEC:n (International Electrotechnical Commission) standardien mukaista dataa keräävät operaattorit voivat varmistaa, että tuulivoimalat toimivat luvatulla tavalla ja että tuulipuistojen energiantuotanto voidaan maksimoida”, kertoo亚历山大·索瓦奇(Alexandre Sauvage),Leospheren toimitusjohtaja。“Helppokäyttöisenohjelmiston avulla avulla operaattorit voivat testata endergiantuotunonsuorituskykykykyäjaehdottaa optimointitoimia nopeasti nopeasti,täsmällisestija tehokkaasti。”

WindCube Insights - Ohjelmisto mahdollistaa oikeanjaTäysinavoimen datan datan anaallesesoinninnin ja raportoinnin windcube nacelle -asiakkaille -asiakkkaille - jatämäkaikkionnistuuverkossa onnistuuverkossa toimivassa toimivassa toimivassa pallelussa。Ohjelmisto on alan ensimmäinen järjestelmä, jonka avulla voi ladata sekä Windcube Nacelle -lidarin että valvonta- ja tiedonhankinta (SCADA) -turbiinin suorituskykydataa yksinkertaistetulla synkronointiprosessilla.

Miten Windcube Insights Toimii:

• Saatavilla在USEITA Standardisoituja上,Käyttäjäntäyntäysinkonfiguroitavia lidar-ja turbiinitietojen suodattimia,mikäyksinkertaistaistaistaistaistaistaistaistaiantaadatasarjojen valmistelua。
  • OhjelmistoHyödyntääDatasarjojaenergiakäyränLaskemiseenjaaeittämiseen。täydellisiäIec-vaatimuksia voidaan soveltaaasisältäenMyösohjeet vastaavista vastaavista iec-standardeista,mikäekeepalvelunkäyttämisestämisestämisestätämisestätämestäthystäysinavoimen avoimen jaymmärretttävävän。
  • tuotantodata lasketaanyhdessästandardoitujenepävarmuustekijöidenkanssa ja voidaanesittääPerinteisenaprinteisen apraporttitaulukon muodossa。

IEC-Sanceardivaatimusten Noudattaminen Energiantuotunnon suorituskyvyn testauksessa在Monimutkaista上,Vaatii Paljon paljon asiantuntemustajaSisältääMoniavirhemahdollisukksia。nämätestitovat ovat kuitenkinvälttämättömättömättömiäsäädöstennoudattamisessa,takuun vahvistamisessa ja turbiinin toiminnan varmistamisessasekäkekäkehitys-ettäkehitys-ettätoimintavaiavaiavaiheessa。Tuulivoimalanenergiakäyränmäärittäminen标准Mukaisesti上的Tärkeääää,Koska -Energiakäyrä在YksiTärkeimmistärkeimmistäalodellisenartharoprojekteissa上。

Windcube Nacelle -lidar mittaa tuuliolosuhteita navan korkeudelta turbiinin etuosassa, mikä mahdollistaa sen, että operaattorit ja turbiinien valmistajat voivat arvioida turbiinin suorituskykyä tehokkaasti sekä optimoida laitteiden suunnittelua ja tuotantotehokkuutta.Kun Windcube nacelle在TäysinIntegroitu Tuulivoimalaan上,Ohjelmiston Avulla saavutetaanpienemmätkuormitus-ja suunnittelukustelukustannuksannuksanksetsekätehokkaampi tehokkaampi tuotanto。

Koska EnergianKysyntäBlobaalistiKasvaa nopeammin Kuin kuin vuosikmmeneen,Tuulivoima Ja Muut Puhtaan Energian Energian Muodot Tulevat Tulevat OlemaanYhäoleelleellisempi osa osa osa koko koko koko maailman en oder en en oder en en en oder en en tarpeeSesen tarpeeSessa。Blobaali Tuulivoimamarkkina在Kasvanut上35%Vuodesta 2010,Ja Vuoteen 2030Mennessämarkkinanodotetaan kasvavan 125 miljardiin dollariin。

” Ilman WindCube Insights -ohjelmistoa,Lidar-käyttäjientäjientäjientäjienrakentaa rakentaa omat ohjelmistonsa nacelle-lidarista ja tuulivoimalastakerätankerätankerätyndatan datan datan datan ananallesointiin shioslootiin”,kertoo sauvage。”Olemme yksinkertaistaneet suodattimien soveltamisprosessia laskemalla IEC-standardeissa kuvattuja epävarmuustekijöitä ja näyttämällä dataa, luoden yksinkertaisen tavan tukea konehuoneen päälle kiinnitetyn lidarin käyttöä IEC-standardeja ja alan parhaita käytäntöjä noudattaen.WindCube关于HyväesimerkkiLeospheren sitoutumisesta innovaatioihin jaasiakkaidemmemänparantamiseenparantamiseenottamallaKäyttouraKäyttööntyökaluja,Jotka auttka auttka auttavat auttavatHeit

Vaisala在MaailmanJohtavaSään上,Ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut Yritys,Omistanut Leospheren lokakuusta on lokakuusta on lokakuusta 2018 Alkaen。Tervetuloa Tustustumaan Leosperen Tarjoamiin,Markkinoiden Kattavimpiin Lidar-tuulenmittausjärjärjestelmiinMessuosastollamme风能欧洲2020年 - tapahtumassa(paikka numero 12)münchenissä5.--6.3。

Vaisala在迈尔曼·约翰·萨恩(JohtavaSään)上,ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys。Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessa,Noin 1850 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。
vaisala.fi
twitter.com/vaisalasuomi

Vuonna 2004 Perustettu左骨在Maailman Johtava Maahan Ja Turbiinin Runkoon Asennettavien Lidar-Laitteiden(光检测和远程)Valmistaja。Yritys suunnittelee,Kehittää,Valmistaa,Myy Ja Huoltaa Tuulienergia-,Lentoliikenne-,Meteorologia- Ja jailmanlaatusovelluksissaKäytettettäytettäytethkäyttäytäytäytäytäytäviäetämittauslauslauslaitteita,Ollut Vaisalan Omistama lokakuusta 2018 Alkaen上的左旋。
vaisala.com/leosphere