vaisala julkistaa useita havainto- ja ennustetietojayhdistänainutlaatuisenpalvelun palvelun teiden teiden teiden tailvikunnossapitoon

Vaisala WX Horizo​​n
27. Touko 2020

27.5.2020

MaailmanJohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritysVaisalalaajentaa digitaalisten palveluiden valikoimaansa。Vaisala lanseeraa uudenlaisen tiesääpalvelun, joka tarjoaa aiempaa tarkempia reaaliaikaisia kelitietoja ja tiekohtaisia ennusteita teiden talvikunnossapidosta vastaaville asiakkaille.PalveluAntaaKäyttäjälleTarkkaatietoasiitä,Millainen KeliolosuhdeMilläkinkinkinTieosuudella Tiulee tulee tulee olemaan taiMilleätiosuudellati ti tai tai tulee olemaanjäääätätätailunta。

uusi vaisala wx horizo​​n-tiesääpalveluon digitaalisiin palveluihinkeskittyvänvaisalavaisala vaisala digitalinkehittätäratkaisu。PalveluKeräääjaamanysoi erirähteistäaatavaareaaliaikaistaTiesädataaja -ennusteita ja luo niiden pohjaltakarttanäkymänVaisala Wz Horizo​​nKerääDataaMuun Muassa Kulkuneuvoihin asennetuista mobiiliantureistureistajaHyödyntäähyoutyntääähouthäätiesääämallinrakentamiseksi。Vaisalantiesäämallikuuluu alallaan maailman johtavien ratkaisujen joukkoon。

palvelu mahdollistaa usurssien tehokkaammankäytönjaparantaa liikenneturvallisuutta

” Palvelun avulla teiden talvikunnossapidosta vastaavat toimijat ja urakoitsijat saavat tarkaT tarkkaa reaaliaikaista kelitietoasekätiekhtaisia ennusteita。NäinHepystyvätTekemäänEnnakoiviaPäätöksiäesimerkiksisiitä,Milloin,Oikea hetkilähteäsuolaamaantai auraamaan taiauraamaanaamaanteitäjaja minne kalusto kalusto kalusto kallusto kannatta kannattaakantata kannattaakantaata kannattaakantata kannattaakantata kannattaakantata kulloinkininohjata。tämätaasmahdollistaa usurssien tehokkaammankäytönjaja parantaa liikenneturvallisuutta”,kertoo vaisala digitalin johtaja马库斯·梅林(Markus Melin)

Yhteistyössä loppukäyttäjien kanssa kehitetty palvelu pystyy keräämään tietoa lähes kaikentyyppisistä mittalaitteista: esimerkiksi mobiiliantureista, tiesääasemista ja muista verkkoon liitetyistä mittalaitteista.Analysoidusta tiedosta muodostetun karttanäkynäkynavullaKäyttäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäjäj,Millainen keliolosuhde eri tieosuusukilkilla tieosukilkilla tieosukilla tilee tulee olemaan。

PALVELU TARJOAA TURVALLISEN PILVIPALUN KAUTTAREAALIAIKAISTAISTATIETOAKäyttäjille,Jotka Tarvitsevat Tarkan tarkan Kuvan kuvan olosuhteista Ja tikekohtaisiaE​​nnusteitaPääätueksenteontueksenteon tueksentueksi。Jatkossa Vaisala TuleeKehittänvaiSalavaisala wx地平线-Pilvipalvelua jatkuvasti ja ja pystyy siten tuomaan asiakkailleen asiakkailleensäännöllisinVäliasinVäliajoinJoinjoinusinaisuia amianianisuusia。

panostuksia digitaalisten palveluidenkehittämiseen

Uusi Vaisala WX Horizo​​n-Tiesääpalveluon Vaisala digitalinkehittämäRatkaisu,Ja se se tuodaanensimmäisemäisemäisemäisemäisemäisemäisemäisemäisemäisevaltainMarkkinoille。Euroopan Markkinoille Palvelu TuleeKesällä2021。

VaisalaKehittääVahvastidigitaalisia palceluitaan。yhtiöavasi viimesyksynäuudenvaisala数字-yksiköntoimiston espoon keilalahteen vahvistaakseenyhteistyötäalueellaalueella olueella olevan tiiviin tiiviin ohjelmistoekosysysteemensteeminkanssa。Vaisala DigitalHyödyntäjaKehittääMuansaMuassa koneoppimisen jatekoälynmahdollisuksia ratkaisuissaan。

” Rekrytoimme parhaillaan uusiaohjelmistokehittäjiävaisaladigitaliin。Vaisala DigitalKehittääää-jaympäristödataanperustuvia,Päätöksentekoatukevia tukevia ratkaisuja valtio-omisteisle ja yritysilesile ja yritysiakkakkakailesilesile ja yritysiakkkakaile japanostamme havaintoihin perustuvan dataliiketoiminnankehittämiseenja haluamme tuodanäilleasiakasryhmillemme ennuste-jahavainnnointikyvykyvykyvykkyyttäyttätehosthostäteimintaanteimintaa japäapääkäkäteukekeketekoatehostaa japääkätekoa。

LisätietojaVaisala WX Horizo​​n-palvelusta ja vaisalanTiesääratkaisuistalöytyyverkkosivuiltamme。

Vaisala在迈尔曼·约翰·萨恩(JohtavaSään)上,ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys。Yli 80-Vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja ja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palveluja palvelujaparemmanpäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessaon Noin 1 800 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。YhtiönA-Sarjan Osakkeet在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi