vaisalan biokaasuinstrumentti voitti suomen laatuyhdistyksen innovaatiopalkinnon

VAISALA甲烷,二氧化碳和湿度​​Multigas探针MGP261
12. Marras 2020

12.11.2020

Vaisalan Biokaasuinstrumentti voittiSuomen Laatuyhdistyksen Innovaatiopalkinnon

Vaisalan uraauurtava biokaasun mittaamiseen kehitetty MGP261-monikaasuinstrumentti palkittiin tänään Suomen Laatuyhdistyksen innovaatiokilpailussa, jossa se kilpaili kiertotaloutta ja hiilineutraalisuutta edistävien keksintöjen kategoriassa.voitettuaan sarjansa mittausinstrumentti eteneekansainväliseenfinaaliin。

“Tämä在Hieno Tunnustus Biokaasumittauksen Mullistaneelle MGP261-Tuotteellemme上。VaisalanCarbocap®MGP261-Monikaasuinstrumentti Metaanin,Hiilidioksin Ja kosteuden mittaukseenLanseerattiin Alkuvuodesta 2019,Ja setoiVälittömiäHyötyjäbiokaasuteollisuudelle。Vaisala MGP261:n avulla jäte voidaan muuttaa arvokkaaksi omaisuudeksi: mitä paremmin tuotantoprosessia valvotaan ja optimoidaan reagoimalla kaasun koostumuksessa ja kosteudessa tapahtuviin muutoksiin, sitä tehokkaampi biokaasulaitos on.tämäparantaaasiakkaiden tuottavuuttajaHyödyttääSamallaMyösPlaneettaamme”,Sanoo Vaisalanprojektipäällikkökökökökökökökökökökökökökökökökökökösallikkösalla-siakaide奥托·蒂托(Otto Tierto)

kestävälläRatkaisullakohtiVihreämpäämpäätulevaisuutta
kasvihuonekaasupästöjenVähentäminenjajaj j j teenhallintaan liittyviin kysymyksiins kysymyksiin vastaaminen vastaaminen glabaalinväestönkasvunaikana aikana on haastavaa上。Uusiutuva energia, erityisesti biokaasu, on keskeinen osa ratkaisua: Teolliset ja kunnalliset jätehuolto- ja jätevedenkäsittelylaitokset, kaatopaikat ja jopa maatilat voivat tuottaa sähköä ja lämpöä biojätteestä yhteistuotantomoottorin avulla.JottaSähkönjaLämmönTuotantoolisi kannattavaa,Täytyybiokaasun laatua parantaa。tämä在olluttähänsaakka vaikeasti saavutettava tavoite上。

Vaisala MGP261在MaailmanEnsimmäinenKolmea Kaasua Suoraan Biokaasusta Mittaava Instrumentti。se toimii biokaasulinjassa ja on ex-sertifioituvyöhykkeelle0 putkistonsisällä。

“Meidän在TehtäväKaikkemme上,Jotta Ilmastonmuutostavoitaisiinhillitä。在siirryttäväkiertotalouteenja muutettavajätejäteenergiaksi上,“ sanoo vaisalan teollisten teollisten mittausten stragity ja liiketoiminnankehityksestävastävastävastävastävastävashavavastaavaJutta Hakkarainen。“ Resurssitehokkaassa liiketoiminnassa raaka-aineitaKäytetäntaloudellisellisellajakeställäTavalläTavall除,Sen SijaanEttäneeniistäneniistätuleeJätettä。Vaisalan MGP261-MONIKAASUINSTRUMENTIN AVULLA BIOKAASUN TUOTANTAPOPOSESSIA VOIDAAN TEHOSTAA JA JA PARATHAA KAASUN LAATUA。”

优质创新奖
Laatukeskus Perusti优质创新奖-KeksintökilpailunVuonna2007。SE在Kasvanut VuosittaiseksiKansainväliseksiKilpailuksi,Jossa,Jossa,Kahdeksan Kategoriaa上。Vaisalan Viewlinc-Olosuhdevalvalvalvantajärjärjestelmävoittikilpailunkansainvälisenfinaalin finaalin vuonna vuonna vuonna 2018 suuryritysten业务创新-Kategoriassa。Vuoden 2021KansainvälinenpalkintoseremoniaiaiaiapidetäänHelmikuussaBelgradissa,塞尔比亚萨。

LisätietojaLehdistölle

Miia Lahti,Viestintälikkö,Teolliset Mittaukset,Vaisala

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。80 Vuoden Kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittausratkaisuja ja -palvelujaparemmanPäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanMittausteknologiaahyödynnetänmyösAvaruustutkimuksessaesimerkiksi Marsissa。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönpalveluksessa on yli 1 900 ammmattilaista eri puolilla maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi
vaisala.fi