VaisalaJulkistaatäysinuudenSääratkaisunyrityksillesille

11.塔米2021

11.1.2020

VaisalaJulkistaatäysinuudenSääratkaisunyrityksillesille

vaisala Beacon上的UUSI插头和播放-Ratkaisu,Joka onSää -jaYmpäristömittausalallaainutlaatuinen。TälläRatkaisullavaisala laajentaa korkealaatuisten mittaustuotteiden ja -ratkaisuiden valikoimaansa yritysasiakkailles,Joiden toimintaantoimintaantoimintaansakkaillä

MaailmanJohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittausratkaisuja tarjoavaVaisalaJulkistiTänänVaisalaBeaconin。在Alan Ainoa pienikokoinen JaHelppokäyttöinenSääasemaratkaisu,JokaYhdistääLuotettavatMittaukset,DatanKerääämisen,NopeantävyydenJaMittävyydenJa Mittaustenennin tunavelvipalununa。KorkeAluokkaistaSäädataaVoidaanHyödyntääTehostamaanJa turvaamaan yritysten toimintaa aloilla,Joidentoimintaansäällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälällälvaikutus,kuten rakentaminen,kuten rakentaminen,laivaliikennenenenenenene,maatalostostoente jaivostosto。

Vaisala Beacon yhdistää korkealaatuiset anturit kustannustehokkaaksi sääasemaksi, joka mittaa ja välittää eteenpäin tärkeimmän ilmakehädatan, kuten ilmanpaineen, lämpötilan, kosteuden ja sateen sekä tuulen nopeuden ja suunnan.Mittausdata在Helposti Saatavilla pilvipalvelustaesimerkiksiälypuhelimellatiieokoneella上。

“ ilmateen laitoksetympäri迈尔曼·洛塔瓦特·瓦萨兰·奥萨米森。Beacon-ratkaisu pohjautuuvaisalansäähavaintojeninnovaatioihin jamittausteknologioihinsekätarjoaaparhoa parhaan parhaan laadun ja suorituskyvyn。Beconista onHyötyäsimerkiksiSäätähavainnoivilleyrityksille toiminnanoptimointiinsekäilmatieTeenlaitoksille laitoksille niiden niidenhavaintoverkkojentäydentämiseen。JaTämä在Vasta Alkua上 - Ratkaisun KyvykkyydetTulevatLähitulevaisuudessakasvamaan”,KertooSamuliHänninen,vaisalansää-jaympäristöliiketoIminta-Alueentuotteista ja teknologioista vastaava johtaja。

“nykypäivänsäähavaintoverkottarvitsevat teknologiaa,joka mahdollistaa helpon integroinnin ja tietoturvansekäluotettavanmittausdatan,josta vaisala vaisala tunnetaan。信标在EnsimmäinenRatkaisu,JossaKäytämmeUutta,InnovatiivistaSää-jaympäristötietoratkaisuamme。Asiakkaamme pystyvät mittaamaan säätä luotettavasti – etenkin silloin, kun heidän toimintansa keskiössä on ihmisten turvallisuus, omaisuuden suojeleminen, ympäristöystävällisuus ja toimintojen tehokkuus hyödyntäen luotettavia mittauksia ja päätöksenteon tukijärjestelmiä kaikissa sääolosuhteissa”, kertoo约翰娜·兰托宁(Johanna Lentonen),vaisalansää-jaympäristöliiketoIminta-alueensääinstrumenteistavastaava johtaja。

lisätietojavaisala beconista ja yrityksen muista muista muista sovelluksistalöytyyverkkosivuiltammewww.vaisala.fi

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。80 Vuoden Kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittausratkaisuja ja -palvelujaparemmanPäätökkätöksenteon,turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi。VaisalanMittausteknologiaahyödynnetänmyösAvaruustutkimuksessaesimerkiksi Marsissa。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönpalveluksessa on yli 1 900 ammmattilaista eri puolilla maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinkiarvopaperipörssissä上。vaisala.fitwitter.com/vaisalasuomi

liitteet