vaisala laajentaa modulaarista indigo-tuoteperhettänEsittelemälläIndigo510-Lähettimenteollisuussovelluksiin

具有Indigo500安装的操作员
15. Syys 2021

Vaisala,,,,sää-,ympäristö-ja teollisuusmitten markkinajohtaja,在tuonuttänään上uuden indigo510-lähettimen,joka on yhteensopiva kaikkien vaisalan indigo-mittapäidenkanssa。lähettimeenvoikiinnittääyhdenmittapäänKerrallaanja sen se seurikosketusnäyttöhelpottaa mittaustietojen visualisointia。

UUSI INDIGO510 LAAJENTAA VAISALAN HUIPPULUOKAN INDIGO-TUOTEPERHEENLähetinvalikoimaaEntisestään。indigo-lähettimetovat yhteensopivia saman tuoteperheenmittapäidenkanssa。nyt esitelty indigo510-lähetin在Kehitetty Samalle Modulaariselle alustalle kuin kuin vaisalanlippulaivalähetinindigo520。lisäksisama kotelointi,ohjelmistojaNäyttö的Kummassakin Tuotteessa。SaatavanaMyösIlmanNäyttöä上的Indigo510。

tarkoituksenmukaistasuorituskykyä
Vaisalan Indigo510-Lähetin在Kestäväjasen ip66- Ja Nema4-luokiteltu Metallikotelo varmistaa luotettavan toimintakyvyn vaativissakin vaativissakin mittausolosuhteissa。Se inkin ihanteellinen vaihtoehto sellaisiin haasteellisiin teollisuussovelluksiin,joissa tarvitaan tarvitaan tarkkoja mittauksia yhdelle yhdelle yhdelle yhdelle parametrille kerrallaan。

Uusi perustasoinenlähetin在Suunniteltu ennen kaikkea asiakaiden tarpeitasilmälläläpitäen上。
” kaikki asiakkaateivättarvitse koko toimintovalikoimaa,jonka huippuluokan indigo520-lähetintarjoaa。Jotkut Asiakkaamme kaipasivat yksinkertaisempaa ratkaisua,jossa on tuki yhdellemittapäällekerrallaan,mutta joka joka silti silti silti salti tarjoaa tarjoaa samat samat samat modulaarisuuden tuomatenhyödyt。indigo510vastaaaaheidäntarpeisiinsa”,sanootuotepäällikköJuhani LehtoVaisalan Teollisten Mittausten liiketoiminta-Alueelta。

indigo510-lähettimeenvoiyhdistääHersostiminkätahansaindigo-yhteensopivanmittapään。
”Nyt lanseeratun lähettimen avulla asiakkaamme voivat mitata kosteutta, kastepistettä, öljyn kosteutta, lämpötilaa, hiilidioksidia ja höyrystyny​​ttä vetyperoksidia luottaen Indigo-järjestelmän toimintavarmuuteen, tarkkuuteen ja vahvaan dataketjuun.indigo510 tarjoaa laatua jasuorituskykyä,joista vaisala tunnetaan,joskin edullisemmassa mutta yhta yhtyhtälaillaKestävässsäpaketissä”,LehtoPäättää。

Indigo510-LähettimelläMittausdatanVisualisoinnin,Yhteyksien,syöttöjännitteenJaKytkentöjenMahdollisuudetovat laajemmat laajemmatkuintettäytettäytettäsäytethäytetämittämittämittämitapäätätätountunninnin。AsiakkaatHyötyvätMyösLähettimenSäännöllisistäalusta-jaohjelmistopäivityKesistä。

fiksu vaihtoehtoTeollisuusasiakkaille
Vaisalan Ainutlaatuinen Ja Kasvavaindigo-tuoteperhetakaa stabiilit ja luotettavat mittaukset monenlaisissa teollisuussovelluksissa jaympäristöissä。

indigo-tuoteperhe在Modulaarinenjärjestelmä上,JokaSisältääkekenänVaihtokelpoisiaällymittapäitänvihtapätumitpälymittäitänekestäletimiiälähettimiäulähettimiäskäskävaisalanhelppokäyttttttttttttttttttttttttourmistpcounign insirt pcounign。MittapäitävoidaanKäyttääisenäisestiilmanlähetintätaiyhdessäniidenominaisuuksia laajentavien indigo500-tai Indigo200 indigo200-sarjanLähhetimienkanssa。Modulaarisen kytkejaKäytä-rakenteensa ansiosta indigo-tuoteperheenmittapäidenjalähetimienasennus,käyttöjahuolto onErittäinhelppoa。

Vaisalan Indigo510-LähetinTulee Saataville Maailmanlaajuisesti Vuoden 2021ViimeiselläVuosineljännneksellä。

莉斯一个Tietoja Mediaialle:
Miia lahti,Viestintälikkö,Teollisten Mittausten liiketoiminta-Alue

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。85 Vuoden kokemukseensa tukeutuen vaisala auttaa auttaatekemänhavaintojaparemman maailman maailman rakentamiseksimiseksiMyösAvaruudenolosuhteetkesuhteetkestälteetKeställällällälteekällälteekälälläteknologialla,jota,jotaOlemme Luotettava Kumppani AsiakkailleYmpäriMaailman。tarjoamme kattavan valikoimanedistyksellisiähavainto-ja mittaustuotteitasekä-palceLuita。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönpalveluksessa on yli 1 900 ammmattilaista eri puolilla maailmaa。www.dacbvr.tw
twitter.com/vaisalagroup,,,,
linkedin.com/vaisala