Vaisala Vie Maailmanluokan Kosteusmittaukset Pilveen

LehdistötiEdote.
21. Huhtikuuta 2020

Vaisala Vie Maailmanluokan Kosteusmittaukset Pilveen

VaisalaKertoiTänäänuudestaPilvipohjaisestaKosteusmittaustoetävalvontajärjestelmästätätätmästä,JokaTuoSäästöjäkosteudenSeurannanAiheuttamiin Kustannuksiin。Mobiililaitteiden Avulla Seurattavat Mittaustiedot Tuovat Tehokkuutta Monenlaisiin Sovelluksiin,Kuten Esimerkiksi Rakennekosteuden Mittaamiseen,Jossa Reaikainen KosteudenJaLämpöthanValvontaTuovälittömiähyötyjä。

Vaisala.在Maailman JohtavaSää-,YMPäristö-Ja TeollisuusmitteN Ratkaisuja Tarjoava Yritys。SeJulkaisiTänäänuuden,PilvipohjaisenVaisala玉智能云-JärjestelmänAmmattilaisille,Joiden onTärkeäSeurata劳拉科特卡JA Ajantasaisia MittaustietojaMissäJAMilloin Tahansa。Mittausdataa voi nyt lanseeratunjärjestelmänavulla tarkastella vaikkapatienpäällämobiilliilaitteella,Matkapuhelimella,Tableilla Tai Tietokoneella。翡翠智能云Soveltuukin ihanteellisesti rakennekosteuden taiYmpäristönKosteudenetävalvontaan,SilläSEITäänsakäyttäjänsäJatkuvastiAjan TasallaKriittisestäMittausdatasta。

Tyypillisiävaisala玉智能云-järjestelmänsovelluksiaovat esimerkiksi betoninsyusmittauksetrakennustyömaillajaympäristönkkosteudenvalvonta datakeskuksissa,Museoissa Ja Muissa Julkisissa RakennuksissaSekäeläinsuojissa。

“Pilvipohjainen Mittulten Valvonta Tekee Varsinisista Toimnoista Tehokkaampia,Koska Aikaa EiEnaääkuluLaitteiston Asennukseeneikäyhteensovittamiseen。Se TuoJokapäiväiseenTekemiseenSujuvuutta JaKustansansälällä5ähentämälläturhiaKäyntejäikoikoIlla“,SelittääVaisalanTuotepällikköLars Stormbom.

JärjestelmätjoaaSäännöllisetHojelmistopäifyksetIlmanLatauksia。LisäksiSeParantaaTiedonjakamista JA Yhteistoimintaa MuidenTyöntekijöidenja asiakkaiden kanssa alnousi tehdyn Reaikaisten Tai Tallentujen Tietojen Jakamisen Avulla。LisäksiPilvipohjainenJärjestelmäParantaaMittaietojenTurvallisuutta Ja Hallintaa。

“Kaikki Mitteiedot Tallennetaan Turvallisesti Pilveen,JostaNiitäVoiTarkastellaVerkkoselaimella MobiiliLianitteissa。PilvessäOlevia TietojaVoiKäyttääGeaikaisestiTietokoneella Tailypuhelimella Ja LadataSieltä分析Varten。Kaikki Tiedot Tallennetaan Pilveen Suojatussa Muodossa,YhdessäMittauksenAikaleiman Kanssa“,Stormbom Jatkaa。

järjestelmäkoostuulangattomista cwl100-dataloggereista ja niihinkytketyistämittapäistä,ca10-tukiasemastasekä玉智能云-ohjelmistolisenssistä。Betonin Kosteutta MitattaessaMittapätvoidaanSijoittaaSuoraan Porareikiin Tai Dataloggerin KanssaSeinälle。

“Vaisalan Mittalaitteilla在Tehty joEnnenTätäVuosittainYli 100 000Porareikämittausta。玉器智能云-järjestelmässätoimitammenuo samat luotettavat mittentaukset asiakkaillemmeuudellajakätevällätavalla“,StormbomPättää。

Vaisala翡翠智能云KäyttääVaisalanOmaa Lora-Pohjaista Radioprotokollaa。Tiedot Salataan Jokaisessa Tiedonsiirtovaiheessa,Ja Ne Tallennetaan Suojatusti Pilveen。

Vaisala翡翠智能云Tulee Saataville Europan TalousalueellaKesäkuussa2020Suomen-JaEnglanninkielisenä。

Miia Lahti,Viestintäpäällikkö,Teollisten Mitten Liketoiminta-Alue,Vaisala
+358 50 555 4420,[电子邮件受保护]

Vaisala.在Maailman JohtavaSää-,YMPäristö-Ja TeollisuusmitteN Ratkaisuja Tarjoava Yritys。80 Vuoden Kokemukseensa Tukeutuen Vaisala Parantaa Maailmaa Havaintojen Avulla。Olemme Luotettava Kumppani AsiakkaileyYmpäriMaailman。tarjoamme kattavan valikoimanedistyksellisiäavainto-ja mittuoteoteita Ja -Palveluita。VaisalanPääkonttoriSijaitseeSuomessa,JAYhtiönPalveluksessaNoin1 800 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。Yhtiö在Listattu纳斯达克赫尔辛基 - 罗普安帕里省。
www.dacbvr.tw.www.twitter.com/vaisalAgroup.

liitteet.