vaisala lanserar molnbaseradfuktighetsövervakningavvärldsklass

2020年4月21日

2020年4月21日

vaisala lanserar molnbaseradfuktighetsövervakningavvärldsklass
Vaisala lanserar iDag ettmolnbaseratövervakningsSystemförfuktightighetsmätning,vilket ger besparingar i driftkostnader samtsamtökarBekvämlighetengenomfjärrRåråtkomst。MobilMätdataGörT.Ex。fuktmätningari byggnader mer effektiva,dårealtidsövervakningav fukt fukt och weverturinnenebärdirekta kostnadsbesparingar。

Vaisala,MiljömätningarochIndustrielielaMätningar,världsledandeandeinomVädermätningar,介绍性IDAG det nya molnbaserade systemetVaisala Jade智能云。det nya systemetgörtdetmöjligtattkommaÅtMätdataAvHögKvalitetvar ochnärsom helst。Med dennyaLösningenkan data nu VisasbådePåmobilaEnherter,Som T.Ex。En Mobiltelefon Eller Surfplatta,SamtPåtestäraEllerBärbaraDatorer。

Jade Smart CloudärEtt Optimalt on-gor-Systemföralla behovavövervakningavmätdataförbyggfukt eller luftfuktighet。Den Nya MolnbaseradeTjänstenFrånVaisalaHållerAnvändarenKonstant uppdaterad OmKritiskaMätningar。

typiskatilämpningArförVaisalajade智能云ärbetongfuktmätningarpåbygeBygarbetSplatseroch luftfuktightighnning av datorhallar,Muser Eller andra andra offerraf offentliga offentliga bygenader byggnader och djurstallar。

- MolnbaseradövervakningGördenverkliga driften effektivare eftersom ingentidLängregårÅt直到att konfigurera och para para ihop maskinvara och programvara。dessutombehövsinte likatätabesökpåpådeolikaMätplatserna,vilketävinTredsparar tid,förklararproduktchefLars StormbomPåVaisala。

förutomAtt arbetet effektiviseras ger systemetfördelari av regelbundna automatiSerade uppdateringar av programvara utan utan saparata saparata nedladdningar。dessutom blir det enkelt at delabåderealtids-och lagrad data ned kolleger och kunder,vilket kangemöjlighterförettutökatsamarbete。dessutomökardet molnbaserade systemetsäkerhetenoch styrningen avmätdata。

- 所有mätdatalagrassäkerti molnet och kan visas iwebbläsarenPåmobilaeNHERTER。molndatagåratt kommaÅti Realtid Genom atanvändaen dator Eller en smarttelefon och kan laddas nedförvidare analys。所有数据lagras i ettsäkert格式i molnet och varjemätningförsesmed entidsstämpel,fortsätterstormbom。

SystemetBestårAvTrådlösacwl100-dataloggar Med Prober,Ca10-Åtkomstpunktoch en LenensförJade Smart Cloud Programvaran。vidMätningav betongfukt kan proberna placeras direkt iborrhåleneller monteraspåväggen。

- VarjeÅrGörsRedanöver100 000borrhållsMätningarmedvaisalasMätinstrument。Med Jade Smart CloudTillandahållerVISammaMätningarsomvåraKunderredanförlitarsigpå,menpåett nytt nytt smart sarm s s ssomgörlivet enklare,avslutar stormbom。

Vaisala Jade Smart CloudAnvänderVaisalas Egenutvecklade Lora-Baserade radiokommunikationsProtokoll。datakrypteringanvändsFrånändpunkt直到所有数据säkerti molnet。

Vaisala Jade Smart Cloud Kommer Att Finnas utePåmarknadenI Europeiska Ekonomiskasamarbetsområdet在Juni 2020påfinskaoch Engelska下。

MER InformatyFörMedierna

Miia Lahti,KommunikationsChef,工业beplay充值的钱可以测量,Vaisala

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielaMätningar。VaisalaHaröver80ÅRSERFARENHETAVATTHATHAHålla观察者FörEnBättreVärld。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor I Finland,SysselätterCirka 1 800 Fackkunniga Personer Runtom iVärldenochärnoteratpånasdaq-börseni Helsingfors。Vaisala.se,,,,twitter.com/vaisalagroup