Vaisalan Uusi Huippuluokan indigo-lähetinmahdollistaa korkeatasoisen datan jalaadukkaanPäätöksenteonteollisissa sovelluksissa sovelluksissa

带有双探针的靛蓝
05. Touko 2020

5. Toukokuuta 2020

vaisalan uusi huippuluokan indigo-lähetinmahdollistaa korkeatasoisenDatan JALaadukkaanPäätöksenteonteollisissa sovelluksissa

Vaisalan vuosikymmenten Menestystarina markkinoiden suosituimpanakosteuslähettimienvalmistajana jatkuu jatkuu uudella udella indigo indigo520 −Lähettimellä,Jossa Uusin Teknologia yhdistyy Vertaansa vailla oleviin uiusiin ominaisuuksiin。Kahden mittapään samanaikaista käyttöä tukeva lähetin lisää käyttömukavuutta ja yhteensopivuutta sekä mahdollistaa jatkuvat tarkkuutta vaativat mittaukset vaativimmissakin mittausympäristöissä.

MaailmanJohtavaSään,Ympäristönjateollisuuden mittauksiin erikoistunut vaisala esitteli eSittelitänäänuudenVaisala Indigo520 −Lähettimen,joka on Suunniteltu tuomaanhuomattaviahyötyjäjaHelppokäyttöisyyttähaastavissateollisuusolosuhteissatehtäviinMittauksiin。

"Olen erittäin iloinen voidessani esitellä uuden Indigo520 ‑lähettimen, joka tulee osaksi modulaarista Indigo-tuoteperhettämme. Indigo-yhteensopivat tuotteet tarjoavat huippuluokan ratkaisuja laadukkaiden tietojen keräämiseen lukuisista teollisuusprosesseista. Uusi lähetin on suunniteltu suoriutumaan tehokkaasti ankarimmissakin teollisuusympäristöissä", sanoo Vaisalan tuotepäällikkö Jarkko Ruonala.

"Teollisuusjärjestelmät ovat riippuvaisia luotettavista mittausantureista. Tietojen täytyy olla paitsi tarkkoja ja luotettavia, myös helposti käytettäviä ja visuaalisesti selkeästi tulkittavia. Tällöin käyttäjät voivat tehdä päätöksensä parhaaseen mahdolliseen tietoon perustuen. Tässä uusi Indigo520 loistaa. Kuten tiedämme, päätökset voivat olla vain niin hyviä, kuin niidenPohjana Olevat Tiedot”,Ruonala Muistuttaa。

Indigo520在Kestävämetallunkoinenteollisuuslähetin,JotaVoidaanKäyttääKaikkienvaisalan indigo -yhteensopivienmittapäidenkansssa上。Vaisalan laajassa valikoimassa上的Mittapäitäkostäitäuden,Lämpötilan,Kastepisteen,Hiilidioksidin,VetyperoksidihöyryrynJaöljynjaöljynkosteuden kosteuden Mittaamiseen。lähettimeenvoidaanliittääsamanaikaikaisesti kaksiirotettavaaMittapäätä,Jotka Mittaavat Joko Joko Samaa Tai Eri Parametreja。mittapäätvoidaantarvittaessa inrottaa ja vaihtaa hersosti ja nopeasti。lähettimenkestävälläMetallikotelollaon ip66- ja nema 4- luokitus,jasiinäon Karkaistusta lasista lasista lasista valmisteta valmistettukosketusnäyttö。

"Sujuvien ja jatkuvien prosessimittausten varmistaminen myös kalibroinnin ja kunnossapidon aikana nostaa tehokkuutta. Mahdollisuus käyttää kahta mittapäätä samanaikaisesti vie Indigo520 ‑lähettimen suosikkityökalujesi kärkeen: sen lisäksi, että lähetin tekee asennusta ja käyttöönotosta helppoa, se varmistaa myös mittausten jatkuvuuden ja monipuoliset liitäntävaihtoehdot", Ruonala toteaa.

Vaisalan Indigo520 ‑lähetin näyttää reaaliaikaiset mittaustiedot ja lähettää ne automaatiojärjestelmiin joko analogisten signaalien ja releiden kautta, tai digitaalisesti käyttämällä Modbus TCP/IP ‑protokollaa Ethernetin kautta.lisäksiLähettimen以太网liitäntätarjoaaweb-käyttöliittymänsekänykyStandardittttäyttävänkyberturvallisuuden。

vaisala indigo520 -lähetinon saatavanakesäkuussa2020。

vaisalan uusi indigo-tuoteperhe- älykäsRatkaisumonenlaisiin teollisuuden mittaustarpeisiin

indigo-tuoteperhetarjoaa joustavienliitäntävaihtävaihtohtohtohtohtojensakautta ihanteellisen ratkaisun vaativiin moniparametrimittauksiin。Modulaarisen rakenteenAnsiostaKäyttäjätvoivatvaita jayhdistellätarvitsemansa osat,jaKäyttääheniitääniitäniit; haastavissakinteollisuusympäristöissä。

TuoteperheSisältääällykkäitäjaVaihdeltaviaMittapäitä,KestäviälähettimiäSekävaisalansekalan Insight pc -ohjelmiston。YhdessäNeMuodostavat vahvan dataketjun,Joka Parantaa teollisuusprosessien energiateHokkuutta ja turvallisuuttasekälopputuotteidenlaatua。

mittapäissähyödynnetänvaisalantunetujahumicap®-,drycap®-,carbocap®-japeroxcap®-teknologioita,joita vaisalakehittäjatksalaKehittäjatkeanjatkevastijatkevasti taatakseen taatakseen alan alan johtavan johtavan suorituskyvyn。

Huippuluokan mittausanturiteknologioihin perustuva indigo-tuoteperhe kattaa laajan joukon joukon mittaussuureita,kuten kosteuden jalämpötilan,kastepisteen,kastepisteen,kosteuden kosteuden,Öljynkosteuden,hiilidioksidioksidiiksidiinirin(co siidiiksidiin)2)JaHöyryStyneenVetyperoksidin(H2o2)。

indigo-lähettimetmahdollistavat tietojen visualisoinninjaMittapäänmääritystenhelponKäytön。Niissä在MyösUseitaYhteys-,Käyttöjännite-jakytkentävaihtoehtoja上。Insight PC -ohjelmistohelpottaakentällätehtäviäKonfigurointeja,Vianmäritystäjaitsekalibrointia。

Miia Lahti,Viestintälikkö,Teolliset Mittaukset Liiketoiminta-Alue,Vaisala

Vaisala在迈尔曼·乔塔瓦·萨西(MaailmanJohtavaSää-)上,ympäristö-ja teollisuusmitten austen ratkaisuja tarjoava yritys。80 Vuoden kokemukseensa tukeutuen vaisala parantaa maailmaa havaintojen avulla。Olemme Luotettava Kumppani AsiakkailleYmpäriMaailman。tarjoamme kattavan valikoimanedistyksellisiähavainto- ja mittaustuotteita ja -palceluita。VaisalanPääkonttorisijaitsee suomessa,jayhtiönPalveluksessaon Noin 1 800 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。Yhtiö在Listattu Nasdaq Helsinki-arvopaperipörssissä上。
vaisala.com,,,,twitter.com/vaisalagroup,,,,twitter.com/vaisalasuomi,,,,linkedin.com/vaisala

liitteet