vaisala介绍靛蓝 - 换发射机förrkävandeindustriellielliellielliellielliellielliellielliellielliellielliela guta-möjliggör数据avvärldsklassoch smarta beslut

带有双探针的靛蓝
少校5,2020

5 Maj 2020

Vaisalaslånga历史Marknadens Ledande tillverkare av fuktightertranstrartrartrartrarfortsätterMedden nyligen lanserade transmittern indigo520 som -kombinerar den som -kombinerar den senaste tekniken tekniken tekniken tekniken med ett flertal nya egenskaper。MED KAPACITETFörUppturvåProbersamtidigt ger transmitternstörresmidighet,kompatibilitet och kontinuerlig noggrannhetäveni de allra tuffaste indra tuffasteIndustriellieliellieliellieliellielielaMätmiljöer。

Finska Vaisala,somärvärldsledandeinomVäder-,Miljöoch工业Mätningar,Pressiveucerade i Dag den nyaVaisala Indigo520- TransmitternFörIndustrielliellaMätningar。den har har formatsförtge omfattandefördelarochmöjliggöraenklareanvändninginomkrävandeindustritillämpningar。

”jagärväldigtGlad atvälkomnaden nya transmittern indigo520 tollvåroduläraIndigo-Produktfamilj。de kompatibla indigo-produkternaärförstahandsvaletsvaletförtfåfram fram数据avhögstakvalitet inom enom enom enmenmängdolika olika industriella工业。Den nya Transmittern Har vadsomrävsföratt fungera; de allra tuffaste och mest ofortara intustrielamiljöerna”,SägerProduktchefJarkko jarkkoruonalafrånVaisala。

” Industriella SystemärStarkt beroende avpålitliga传感器。deträckerdock inte med exakt ocht ochttillförlitlig数据,乌丹datanbehöverävenvaralättillgängängligoch Visualiseraspåett tydligtsätt。EndastdåkanAnvändareGrundasinabeslutPådebästaMöjliga底部,ochdetärdärdärdärdärdärsom nya indigo520贴纸ut。Beslut Kan Aldrig BliBättre;SägerRuonala。

Indigo520ärenslitstark Metallantmittersomärkompatibel med vaisalas omfattemement sordiment av indigo-kompatibla smarta proberförmätningav luftfuktighet,温度Den Kan Hantera upptilltvålösaMätproberFörattsamtidigtMätasamma samma eller olika parametrar。Proberna Kan Vid Behov Snabbt Och Enkelt Bytas Ut。Transmittern har eTT强大的IP66-OCH NEMA 4-KLASSATMETALLHöljeOchenpekskärmMedHärdatGlas。

” smidiga och kontinuerligaprocessmätningar,även,在kalibrerings-ochunderhållsarbete下,ärnyckelntillhögreTillförlitlightlightlighetoch effektivitet。MedstödFördubbla Prober Blir Indigo520-Transmittern snabbt ett av dina Fairitverktyg。denBådeGörinstallationen och konfigurationen enkelsamtMöjliggörKontinuerligaMätningaroch omfattande anslutningsalternativ,kommenterar ruonala''。

Transmittern Indigo520VisarMätningari Realtidochöverfördem直到自动化系统通过类似物信号器OCH RECHER ELLER ELLER ELLER ELLER ELLER DIMITHT MODBUS TCP/IP-PROTOKOLLÖVERETERNET。传输Elbjuder Erbjuder dessutom ettwebbgränssnitsnittOchLösningenfyller Moderna kravpåcybersäkerhet。

Vaisala Indigo520-Transmittern FinnsUtePåmarknadenFrånJuni 2020。

Vaisalas Indigo-Familj - EnSmartLösningPåenradIndustriellaMätbehov

Produktfamiljen靛蓝理想的lörmätningarav flera parametrar med flexiblaanslutningsmöjlighter。EttModulärtututförandeGörAttAnvändarnaKanVäljaoch kbombinera de delar somehouvsförtarbeta i de mestkrävandeindustrielli industrielliellielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielielieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellieliellielielliellieliellieli s。

produktfamiljenbestårav utbytbara smarta prober,robusta transmittrar och programvaran vaisala Insight。Tillsammans skapar de en stark kedja av data somförbättrar工业加工机构genom attsäkerställaenemgieffektiviteten,säkerhetenoch s lutproduktens kvalitet。

Proberna utnyttjar vaisalaskändasensorteknik,直到exempelhumicap®,carbocap®,drycap®Ochperoxcap®,som vaisala kontinuerligt utvecklarföratt garantera at garantera marknadsledande prestanda。
MedStödAvVärldSledSledandeMätsenteknikTäckerindigo-familjen int eTt stort stort antal parametrar parametrar som luftfuktighet och温度,daggpunkt,daggpunkt,fukt i olja,i olja,koldioxid(co2)o2

indigo-transmittrarmöjliggördataVisualising och enkeltillgång直到propkonfigurationer och skapar fler fler externativföranslutningsmöjligheter,matningsspänningoch kabelanslutningar。ProgramVaran Vaisala Insightförenklarkonfiguration,Diagnostik ochsjälvkalibreringpåpls。

MER InformationFör媒体

Miia Lahti,KommunikationsChef,工业beplay充值的钱可以测量,Vaisala

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielaMätningar。VaisalaHaröver80ÅRSERFARENHETAVATTHATHAHålla观察者FörEnBättreVärld。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor I Finland,SysselätterCirka 1 800 Fackkunniga Personer Runtom iVärldenochärnoteratpånasdaq-börseni Helsingfors。
Vaisala.se,,,,twitter.com/vaisalagroup,,,,linkedin.com/vaisala