Vaisala Tuo Markkinoille Uuden Sukupolven Kosteus-JaLämpötilalähettimienHMT370Ex-SarjanRäjähdysvaarallisiintiloihin

本质安全湿度和温度变送器系列HMT370EX
10. Helmi 2021.
Lehdistötiedottet

Vaisala.
LehdistötiEdote.
10.2.2021

Vaisala., maailman johtava sää-, ympäristö- ja teollisuusmittausten ratkaisuja tarjoava yritys, tuo markkinoille uusinta teknologiaa hyödyntävän kosteus- ja lämpötilalähetinsarjan, joka täyttää ja jopa ylittää nykyisten räjähdysvaarallisia tiloja koskevien säädösten vaatimukset.

räjähdysvaarallisiintiloihin suunniteltu.Vaisala humicap©HMT370EX -KOSTEUS-JALÄMPÖTLALÄHETINSARJAPerustuu Yli 20 Vuoden Kokemukseen Luotettavasta Vaisalan HMT360-Sarjasta。

"On hienoa esitellä uusi HMT370EX-sarja, joka tarjoaa entistäkin paremman käyttäjäkokemuksen, korroosionkeston ja Vaisalan uusimman kosteusmittaussuorituskyvyn. HMT370EX on luonnollinen jatko suositulle HMT360-tuotesarjallemme, ja se on helppo asentaa jo käytössä oleviin järjestelmiin", Vaisalan teollisuusmittaustoimintojen tuotepäällikkö朱纳利莱赫托Sanoo。

Ihanteellinen Ratkaisu Kosteuden Mittaamiseenräjähdysvaarallisissaympäristöissä

Suunniteltutuerisisti VaarallisiinJaRäjähdysherkkiinympäristöhin的HMT370Ex-Sarja。拉丁顿Voidaan AsentaaSuoraanRäjähdysvaarallisellealueelle,Jopa Tilaluokkiin 0 JA 20。

"HMT370EX toimii turvallisesti ja luotettavasti vaarallisimmissakin ympäristöissä ilman erillistä suojakoteloa. Lujatekoisen näytön ansiosta lähetin kestää jatkuvassa käytössä räjähdysalttiissa tiloissa, joissa on helposti syttyviä kaasuja tai pölyä", Lehto jatkaa.

HMT370EX-LÄHETTIMENTYYPillisiäKäytökohteitaovatSähköntuotannonvetyjähdytteisetWentaattorit,KemikaalienJaLäääkkeidenValmistusProsessit

UmerataMittapäävaihtoehtojaerikäyttötarkoituksiin

HMT370EX-SARJAKOOSTUULÄHETTIMESTÄSEKÄLAAAJASTAVALIKOIMASTAERILAISIAMITTAPÄITÄ。Lähetin在VarustettuHelppokäyttöisellä,Intuiliivisella GraafisellaNäytöllä。KäsinurotettavatMittapäätSekäHelppoKonfigurointi Ja Kalibrointi Vaisalan Insight PC-Ohjelmistolla Mahdollistavat Helpon Kunnossapidon。Samalla Ne Edesauttavat MinimoimaanMahdollisetKäyttökatkoket。

HMT370EX-SARJASSA ON UMENTITAMittapäävaihtoehtojaeriKäytötarkoituksiin:

• HMP371Seinäasennuksiin.
  • HMP373皮纳宁asennustiloihin
  • HMP374 PAILEISTETUIHIN TILOIHIN.
  • HMP375KorkeisiinLämpötiloihin
  • HMP377ErittäinKosteisiinOlosuhteisiin
  • HMP378 PAILEISTETUIHIN PUTKISTOIHIN

Suhteellisen KosteudenJaLämpötilanMittauksenLisäksiUusiLähetinNäyttääMertiTaMuita Suureita,KutenKastepistelämpötlant,Märkälämpöttämpölant,Märkälämpötämpöltenstensuhten,Sekoitussuhteen,Vesipitoisuuden,Veden Massaosuuden,VesihöyrynOsapaineen JA Entalpian。

Saatavilla alkuonna 2021.

HMT370EX-Sarja Voidaan Asentaa Sujuvasti Aikaisemman HMT360-Sarjan Tilalle。

“HMT360 VOI NYT KUNNIAKKAASTISIIRTYÄVÄHITELLENELÄKKEELLEVIETETTYÄNYLI20MENESTYKSEKÄSTAVUOTTAERILAISISSAKRIITISISSAERMPÄRISTÖISSA”,JUHANI LEHTO TOTEAA。

Uusi HMT370EX-Sarja Tulee Saataville Vuoden 2021Ensimmäiselläneljänneksellä,JaSilläon Europpalainen atex-sertifikaattisekäkansainvälineniecex-sertifikaatti。Ex-SertifioInInti Muille alueille on SaatavillaMyöhemminVuonna 2021。

LisätietojaTiedotusvälineille:

Miia Lahti,Viestintäpäällikkö,Teollisten Mitten Liketoiminta-Alue,Vaisala
+358 50 555 4420,[电子邮件受保护]

Vaisala.在Maailman JohtavaSää-,YMPäristö-Ja TeollisuusmitteN Ratkaisuja Tarjoava Yritys。Yli 80 Vuoden Kokemukseensa Tukeutuen Vaisala auttaaTekemäänavaintoja副手Maailman RakentamiseksiMyösAvaruudenOlosuhteetKestävälläTeknologialla,Jota OnKäytössäJopaMarsissaJaVieläkekauempana。Olemme Luotettava Kumppani AsiakkaileyYmpäriMaailman。Tarjoamme Kattavan ValikoimanEdistyksellisiäavainto-ja mittuoteotteitasekä-palveluita。VaisalanPääkonttoriSijaitseeSuomessa,JAYhtiönPalveluksessaon Yli 1 900 Ammattilaista Eri Puolilla Maailmaa。Yhtiö在Listattu纳斯达克赫尔辛基 - 罗普安帕里省。www.vaisala.fi.
Twitter.com/vaisalAgroup.
linkedin.com/vaisala.