VaisalaLanserarNästa代fuktighets-OCH tempaturansterterserieHMT370EXFörFarligaMiljöer

本质上安全的湿度和温度变送器系列HMT370EX
二月。10,2021

2021年2月10日

Vaisala, världsledande inom vädermätningar, miljömätningar och industriella mätningar, lanserar en ny generation av sin fuktighets- och temperaturtransmitterserie för att dra nytta av tekniska framsteg och uppfylla och överträffa gällande regler för farliga miljöer.

Den NyaVAISALA HUMICAP©EgensäkraFuktighets-OCH WeverturanSterserien HMT370EXByggerPåöver20Årserfarenhet Med dentillförlitligavaisala hmt360-serien-serien med ettännuroutustareochanvändarvändarvänligareutförande。

- viärglada att arthera hmt370ex-serien som erbjuderförbättradanvändarupplevelse,bättrekorrosionsbeständighetoch vaisalas senaste senastefuktightightightightighetmätningsprestandsprestanda。detärEnsannefterträdaretillvårtillförlitligahmt360-produktserie och den kan enkelt och smidigt smidigt installeras i befintliga i befintliga ssägerproduktchefJuhani LehtoVID VaisalasIndustriellaMätningar。

IdealiskLösningFörthtMätaFuktigheti FarligaMiljöer

HMT370EX-SerienärSpecialKonstrueradFörFarligaoch frakosivaMiljöer。Hela Transmittern Kan installeras direkt I EffsivaMiljöer,UPP,直到Zon 0 OCH Zon 20。

- HMT370EX FUNGERARSäkertOchtilförlitligt; I de farligastemiljöernautan utan behov av extraskyddsskåp。TACK VARE DEN ROBUSTA显示TålTransmittern kontinuerlig forförpotentiellt fropentiellt fromentielt froposivamiljöersominnehållererbrandfarler brandfarliga gaser gaser eller damm,fortsätterlehto。

Typiska användningsområden för HMT370EX är bland annat lackeringsbås inom fordonsindustrin, vätskekylda generatorer inom elproduktion, kemiska anläggningar och processer, bageriindustrin, läkemedelsindustrin, borrplattformar för olja och gas samt bränsletankar och bränsleförråd.

Flera probtillvalförolika应用程序

HMT370EX-SerienBestårav Transmittern OCH ETT BRETT尿道AV Prober。transmitternärutrustadmed en intuitiv grafisk展示,somförbättrarAnvändarvänligheten。mätprobernakan tas avför手工och produkten konfigureras och kalibreras enkelt enkelt med vaisalas pc-programvara Insight,vilketgörunderhållsarbetetsmidigt smidigt och och minimerar eventuella drivesuella drifterstopp priftersppp。

HMT370EX FINNS MED FLERAPRILTILLVALFörolika Applikationer:

• hmp371förVäggmontering
  • hmp373förtrångautrymmen
  • hmp374förtrycksatta utrymmen
  • hmp375förhög温度
  • hmp377förhögluftfuktighet
  • hmp378förtrycksattarörledningar

TillgängligIbörjanav 2021

Den Nya HMT370EX-Serien Kommer AttFinnasTillgängängängänglig在FörstaKvartalet下2021 Med Europe Europeiska Atex-OCH Globala Iecex-Certifikat。前代表FörAndraAndra Reginer Kommer Senare在2021年下。

HMT370EXKANANVändasiStälletFörhmt360-Serien i alla liknande applikationerdärhmt360 tidigareharvänts。
- viärstolta attsägaatt hmt360 nu kangåi退休金Drygt20ÅrsFramgånginom olika kritiska ex-Miljöer,avslutar juhani lehto。

Mer InformationFörMedier:

Miia Lahti,KommunikationsChef,工业Mätningar,Vaisala

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielielielielielaMätningar。VaisalaHaröver80ÅRSERFARENHETAVATTHATHAHålla观察者FörEnBättreVärld。företagetsRymdsäkraTeknikAnvändsT.om。förAttutforska ochännumerAvlägsnahimlakroppar。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor i Finland,Har Cirka 1 900Anställdaruntom ivärldenochärnoteratpånasdaq-börseni helsingfors。。www.dacbvr.tw
twitter.com/vaisalagroup,,,,
linkedin.com/vaisala