vaisalas molnbaseradeÖvervakningsSystemgårinpådennordamerikanska marknaden

PressMeddelande
2020年11月12日

vaisalas molnbaseradeÖvervakningsSystemgårinpådennordamerikanska marknaden

det molnbaseradesystemetMöjliggörAvanceradtrendövervakningav fuktighet och温度,vilketgeroutökadeFördelarFördelarnaNärnärnärdetgällerdetgällerLångsikiktiglångsikiktigInvestering och och emplimentering och emellimenteringStid。

Vaisala,MiljömätningarochIndustrielaMätningar,Meddelade i dag attföretagetssenastemolnbaserademätsystystystystystystystystystystystystystystystystystystystystemsomärvärldsledandeandeandeinomvärldsledandeinomvädermätningarVaisala Jade智能云BlirTillgängligtPådenNordamerikanska Marknaden。

”Vi är mycket glada över att Jade Smart Cloud blir tillgängligt för våra kunder i USA och Kanada eftersom det nya systemet kan ge driftskostnadsbesparingar och bekvämlighet.Det möjliggör bättre beslutsfattande utifrån exakta mätdata för fuktighet och temperatur”, säger杰拉尔德·杜尚(Gerald Ducharme),副VICEVDPåVaisalasavdelningförindustrielliellielliellielliellielliellielliela i nord-och sydamerika。

TrendmätningaratträknaMed

Jade Smart Cloud-lösningen är utformad för alla proffs som vill komma åt mätdata av hög kvalitet var och när som helst.Alla data lagras säkert i molnet och kan lätt nås med fjärråtkomst via en mobil apparat, såsom en mobiltelefon, surfplatta eller stationär eller bärbardator。

在线vervakning avmättrenderMöjliggörbättrebeslutsfattande som i sin tur tur sparar pengar pengar och tid。dentrådlösaövervakningstjänstenärperfektför博物员Och andra offentliga byggnader,fuktmätningari Betongpåbygg-ochanläggningsplatser,Återställningav vattenskadadeanläggningar,数据中心,,,,Renrum,,,,BoskapsanläggningarOCH实验室。

”Att mäta trenden ger en bättre förståelse för processförhållandena.När du exempelvis installerar golv är det viktigt att hämta data från torkningsprocessen och känna till den exakta fuktighetsnivån i betongbotten innan du lägger på nästa lager.Att basera besluten på tillförlitliga trenddata kan ha en enorm inverkanpåprojektetsframgång.islutändenkan det leda lyda thl Stora kostnadsbesparingar”,KommenterarYani Bettencourt,ansvarigförvaisalassäljteamför工业仪器i nord-och sydamerika。

”Med Jade Smart Cloud kan fuktigheten i golvbeläggningar fjärrövervakas från borrhål i undergolvet i stället för enbart från ytan.Det kan göra en avsevärd skillnad i det faktiska fuktighetsvärdet och resultatet efter golvbeläggningen.Vilket värde skulle du lita mest på i ditt projekt?”

samma teknik som fungerarpå火星

Jade Smart CloudAnvänderSammaVärldsledsledandeegenutveckladeMättekniksom skickades直到火星OmbordPåNasas持久漫游Rover I Juli。

” Samma Fuktsenerer Har FungeratPåMarsSedan 2012 Och Nu Skickades de dit igen.eftersom fuktsensorerna fungerarpåmarskommer kommer de utan tvekan tvekan tvekan att fungerafungeraävinPåJorden''

Vaisala Lanserade翡翠智能云 - 系统我在det sista kvartalet 2020下,ies tidigare iÅrochdet blirtillgängligti och kanada。

MER InformationFör媒体

Miia Lahti,KommunikationsChef,IndustriellielliellielliellielliellielliellielliagationalPåVaisala

VaisalaMiljömätningarochIndustrieliellielielielielielielielielielielielielaMätningar。VaisalaHaröver80ÅRSERFARENHETAVATTHATHAHålla观察者FörEnBättreVärld。företagetsRymdsäkraTeknologiagnogianvändsävenförtutforska arsochännuLängrebort。viärenpålitlig合作伙伴förkunderÖverHelaVärldenoch erbjuder ett omfattande sortiment sortiment av innovativa观察 - ochmätproduktersamt olikatjänster。Vaisala Har Sitt Huvudkontor i Finland,Har Cirka 1 900Anställdaruntom ivärldenochärnoteratpånasdaq-börseni helsingfors。Vaisala.se
twitter.com/vaisalagrouplinkedin.com/vaisala